پس از نفوذ غیرقانونی به Twitch این سرویس رمزهای عبور را ریست کرد

پس از نفوذ غیرقانونی به Twitch این سرویس رمزهای عبور را ریست کرد
  • 1394/1/4
  • مجتبی
  • 0

اگر شما یکی از استریم کننده های توییچ هستید، یا به تماشای استریم های سایرین می پردازید، اکنون اگر بخواهید وارد اکانت خود گردید از شما خواسته می شود تا رمز عبور خود را ریست نمایید. این عمل به دلیل دسترسی غیر قانونی به حساب کاربری برخی کاربران این سرویس که اخیرا صورت گرفته، به کاربرانی که قصد ورود دارد پیشتهاد می گردد تا اطلاعات آنها امن بماند. بنظر می رسد که هکر ها رمزعبور تمامی کاربران را بدست آورده اند و با تغییر رمزعبور امنیت اطلاعات به خطر نخواهید افتاد.

 Twitch در مورد این موضوع اینگونه سخن گفته

[quote]ما به شما اطلاع می دهیم تا آگاه باشید که ممکن است حساب کاربری و اطلاعات برخی از کاربران مورد دسترسی غیر قانونی قرار گیرد. برای تامین امنیت خود ما رمزهای عبور را منقضی ساختیم و اکانت هایی که با حساب کاربری توییتر یا یوتیوب ایجاد شده بودند را از سرویس خود قطع نمودیم. در نتیجه شما باید رمزعبور جدیدی برای ورودهای بعدی خود به حساب کاربری تان انتخاب کنید.[/quote]

۲۰۱۳۰۶۱۳_twitch

علاوه بر این، وب سایت یاد شده همانطور که اشاره شد تمامی اکانت هایی که با استفاده از حساب کاربری سرویس هایی نظیر یوتیوب و توییتر ایجاد شده بودند را بسته است. اینکار بنظر کمی زیاده روی می رسد؟ ما هم همین نظر را داریم ولی از طرفی تا حدی توییچ حق دارد تا نسبت به امنیت کاربرانش تا به این حد حساس باشد. متاسفانه توییچ در مورد اطلاعات کارتهای اعتباری کاربران و اینکه امنیت آنها به چه صورت است هیچ حرفی نزده اما انتظار می رود به زودی اخباری هم در اینباره بشنویم. در حال حاضر اگر شما هم از کاربران سرویس مورد بحث هستید پیشنهاد می شود هر چه سریعتر نسبت به تعویض رمزعبورتان اقدام نمایید.

[منبع: Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *