تلویزیون ۴۰ اینچی Mi TV 2 با کیفیت Full HD و قیمت ۳۲۰ دلار توسط شیائومی معرفی شد

تلویزیون ۴۰ اینچی Mi TV 2 با کیفیت Full HD و قیمت ۳۲۰ دلار توسط شیائومی معرفی شد
  • 1394/1/4
  • مجتبی
  • 0

شیائومی از محصول جدید خود با نام Mi TV 2 که یک تلویزیون ۴۰ اینچی با کیفیت فول اچ دی است رونمایی کرد. در محصول در واقع مدل اقتصادی تر مدل ۴۷ اینچی با کیفیت ۴k تلویزیون شیائومی است که با کیفیت Full HD عرضه می گردد. عرضه این محصول از طریق وب سایت رسمی شرکت سازنده و از ۳۱ مارچ آغاز می گردد.

Mi TV 2 جدید، همانطور که گفتیم از صفحه نمایشی ۴۰ اینچی بهره می برد که ساخت شرکت شارپ بوده و از سری SDP X-GEN است که کیفیت و رزولوشن Full HD را نمایش می دهد و از نور پس زمینه ال ای دی در آن استفاده شده که نسبت نهایی کنتراست را ۵۰۰۰:۱ می نماید. شیائومی در این تلویزیون از یک چیپ چهارهسته ای با فرکانس کاری ۱/۴۵ گیگاهرتز به عنوان پردازنده اصلی استفاده نموده و چیپ گرافیکی در نظر گرفته شده برای این دستگاه نیز Mali-450MP4 است.

۱۷۴۴۳۰m8ysry28k2kxi89a.png.thumb.jpg

این تلویزیون دارای لبه هایی بسیار باریک است و فقط ۱۴/۴ میلیمتر ضخامت دارد. محصول مورد بحث از H.265 با نرح دیکد سخت افزاری ۱۰-bit پشتیبانی می کند. همچنین فرمت هایی نظیر H.264, H.265, MPEG4, FLV, MOV, AVI, MKV, TS, MP4 و … نیز توسط تلویزیون جدید یاد شده پیشتیبانی می شوند.

حافظه رم پردازشی برای تلویزیون هوشمند Mi Tv 2 ۱/۵ گیگابایت و از نوع DDR3 است. اما حافظه داخلی ذخیره سازی با کمال تعجب فقط ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده. به صورت پیشفرض این دستگاه سیستم عامل MIUI TV را که بر اساس اندروید است اجرا می نماید. شیائومی تضمین نموده که این محصول را در هند نیز عرضه خواهد کرد.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *