فیسبوک از ویژگی جدید به نام On This Day رونمایی کرد

فیسبوک از ویژگی جدید به نام On This Day رونمایی کرد
  • 1394/1/5
  • مجتبی
  • 0

فیسبوک امکان جدیدی را به سرویس خود افزوده که در امروز (On This Day) نام دارد. همانطور که از نام این ویژگی مشخص است، با استفاده از آن اتفاقات یا رویدادهایی که در گذشته و در چنین روزی انجام شده اند برای شما یادآوری خواهند شد.

امکان مورد بحث برای دسترسی سریعتر مردم به تصاویر و مطالب و محتوای گذشته شان و نیز خاطرات آنها ایجاد شده. با ویژگی یاد شده هم برای مطالب ارسالی و هم برای مواردی که شما در آن برچسب خورده اید کار می کند. شما فقط قادر به مشاهده رویدادها و محتواهای مخصوص خود در صفحه در امروز جدید فیسبوک هستید و برای اینکه دوستانتان هم بتوانند آن را ببینید باید محتوای مورد نظر را از این بخش به اشتراک بگذارید.

on-this-day-6401

با امکان جدید فیسبوک لیستی از مطالب و پست های مرتبط با شما که خودتان ارسال کرده اید و نیز آنهایی که توسط دوستانتان در مورد شما ارسال شده اند و مربطو به سال گذشته، دو سال گذشته و … چنین روزی هستند، برایتان نماییش میابد. برای دیدن این بخش در یک صفحه جدید بر روی کارت On This Day کلیک کنید. این کارت باید در بخش خوراک خبری صفحه فیسبوک شما قابل مشاهده باشد. همچنین می توانید عبارت on this day را در فیسبوک جستجو کنید تا به این بخش دستیابی داشته باشید. راه دیگر مراجعه مستقیم به این صقحه از طریق لینک  facebook.com/onthisday است.

هنگامی که به بخش مورد بحث رفتید، می توانید برای دریافت نوتیفیکیشن ها مشترک شوید یا اشتراک های خود را ویرایش و حذف نمایید. این ویژگی جدید به صورت سراسری در تمام دنیا در هر دو نسخه تحت وب و موبایل ارائه شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *