فیسبوک قصد نمایش اخبار نیویورک تایمز و چند خوراک خبری دیگر را دارد

فیسبوک قصد نمایش اخبار نیویورک تایمز و چند خوراک خبری دیگر را دارد
  • 1394/1/5
  • مجتبی
  • 0

چندی پیش اخباری منتشر گردید مبنی بر اینکه شبکه اجتماعی بزرگ فیسبوک قصد دارد یکسری محتواهای خبری را به کاربران نمایش دهد. حالا بالاخره نیویورک تایمز اعلام نمود که چنین خبری حقیقت دارد و برخی خوراک های خبری این خبرگزاری قرار است به عنوان اپلیکیشن شخص ثالث در شبکه های اجتماعی به نمایش درآید.

بر اساس گزارشات، فیسبوک چندین ماه است در حال صحبت به نیویورک تایمز و BuzzFeed و نیز National Geographic بوده و نیز چند همکار دیگر هم قرار است به جمع آنها اضافه شوند تا از محتواهای خبری این سرویس ها در فیسبوک استفاده شود.

۵۷۶۱۷۲

فیسبوک همچنین گزارش داده که گزینه ای را ارائه می دهد که به ناشران اجازه می دهد بتوانند تبلیغاتی را در کنار خبرهای خود به نمایش درآورند. بنا به گفته ها انجام چنین حرکتی برای این انجام پذیرفته که مشاهده و مرور خبرهای مهم و مورد نیاز کاربران آسان تر برای آنها در دسترس قرار گیرد. این همکاری ها هرطور که باشد برای دو طرف منافعی را در بر خواهد داشت.

انجام اقدام مورد بحث باعث می شود فیسبوک محتوای غنی تری پیدا کند و قطعا در آینده به منبعی برای مشاهده خبرهای روز هم مبدل خواهد شد و نه صرفا مشاهده اخبار و کارهای دوستان.

[منبع: TNW]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *