روزنگار ؛ بررسی تخصصی تلفن هوشمند Huawei Honor 6/ همکاری HP با Bang & Olufsen و بیشتر

روزنگار ؛ بررسی تخصصی تلفن هوشمند Huawei Honor 6/ همکاری HP با Bang & Olufsen و بیشتر
  • 1394/1/5
  • مجتبی
  • 1

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

بازوی سایبرنتی ۳۰۰ دلاری که هوش خود را از تلفن همراه شما کسب می کند

handiii_photo-crop-u10017

مرد آهنی تنها کسی نیست که این روزها عضلات ۳ بعدی مصنوعی تولید می کند. دقیقاً بر خلاف دست مکانیکی رابرت داونی جونیور که چند روز پیش به یک کودک اهدا شده بود، این پروتز جدید از شرکت ژاپنی Exii تنها ۳۰۰ دلار قیمت داشته و از تلفن نیروی پردازش همراه شما برای عمل کردن مانند یک بازوی واقعی کمک می گیرد. به نظر می رسد آینده ای که در فیلم های علمی – تخیلی شاهد آن بودیم فرا رسیده است.

Vessel رقیب جدید یوتیوب در دسترس عموم قرار گرفت

۲۰۱۵-۰۱-۲۲-image-25

سرویس های استریم ویدئو زیادی وجود دارند که هم اکنون به کاربران خدمات آنلاین ارائه می دهند. برخی از مشهورترین آن ها یوتیوب، Vimeo و Dailymotion هستند. بنابر این سوال اینجاست که آیا واقعا به سرویس دیگری احتیاج هست؟ یا بهتر بگوییم، آیا واقعا به سرویس های اشتراک ویدئو پولی بیشتری نیاز است؟ مدیر عامل شرکت Hulu اینگونه فکر می کند و به همین منظور سرویس Vessel vرا راه اندازی نموده و از هم اکنون در دسترس عموم است.

فیسبوک از ویژگی جدید به نام On This Day رونمایی کرد

gsmarena_001

فیسبوک امکان جدیدی را به سرویس خود افزوده که در امروز (On This Day) نام دارد. همانطور که از نام این ویژگی مشخص است، با استفاده از آن اتفاقات یا رویدادهایی که در گذشته و در چنین روزی انجام شده اند برای شما یادآوری خواهند شد.

با دوچرخه بی‌نظیر Trefecta DRT آشنا شوید

trefecta-drt-640x357

اینگونه نیست که ببینید هر کسی با چنین وسیله ای در خیابان ها براند! دوچرخه Trefecta DRT از آن وسایل نقلیه ای است که با جنس آلومینیومی و زیبا و منحصر بفردش چیزی بین دوچرخه و موتور را در ذهن بقیه تداعی می کند و گویی وسیله ای بین این دو است. قطعا دیدن فردی که این وسیله را سوار شده در هر خیابانی باعث حیرت بقیه خواهد شد. در حال حاضر Trefecta DRT با یک رایانه داخلی که برای هدایت در نظر گرفته شده، همراه است و داک این رایانه نیز به صورت ضد آب ساخته شده. باتری بهبود یافته این محصول آنقدری هست که شارژ را برای ۶۲ مایل در خود نگه دارد و شما با خیالی آسوده پاها را بر روی پدال قرار داده و مانند یک موتور سوار بنظر خواهید رسید!

Huawei از گوشی های هوشمند Honor 4X و Honor 6 Plus در هند رونمایی کرد

Huawei-Honor-6-Plus-1

هواوی در ماه دسامبر سال گذشته از گوشی های هوشمند Honor 4X و Honor 6 Plus به عنوان جدیدترین گوشی های مقرون به صرفه خود رونمایی کرد که در ابتدا تنها در چین عرضه شد. در حال حاضر، هواوی آماده عرضه این گوشی در هند نیز می باشد. مشتریان هندی از ۳۰ مارس قادر به خرید هواوی هونور ۴X هستند، که به طور انحصاری از طریق Flipkart، عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هوشمند حدود ۱۶۸ دلار خواهد بود. علاوه بر قابلیت های پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال LTE، هونور ۴X ویژگی هایی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p، بهره بری از پردازنده چهار هسته اسنپ‌دراگون ۴۱۰، رم ۲ گیگابایت، ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و پلت‌فرم اندروید کیت‌کت را ارائه می دهد. دوربین عقب آن هم ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل می باشد.

همکاری HP با Bang & Olufsen در تولید محصولات آینده

gsmarena_001 (1)

شرکت هیولت پاکارد قصد دارد تا در محصولات آینده خود با شرکت صوتی Bang&Olufsen همکاری کند. پیش تر، این سازنده رایانه های شخصی با Beats Audio همکاری داشت که پس از تملک آن توسط اپل، همکاری آنها نیز به پایان رسید. اولین محصول HP که در همکاری مشترک با این شرکت تکنولوژی دانمارکی تولید خواهد شد در بهار عرضه می شود. خانواده محصولات HP قرار است از این پس به همراه Spectre، Omen و Envy از شرکت Bang&Olufsen ارائه شوند.

آموزش طراحی وب – قسمت اول

Web-Design-Training-GooyaIT

با نام و یاد خداوند مهربان. کاربران عزیز گویا ای تی سلاll طی پیشنهاد و مشورتی که با تیم گویا ای تی داشتم تصمیم بر آن شد که در اینجا از ابتدا تا حرفه ای شدن یا بهتر است بگوییم از ۰ تا ۱۰۰ طراحی وب با زبان های جدید امروزی را به شما بیاموزیم. در این مطلب نحوه کار ما و مطالبی را که خواهیم آموخت را بصورت فهرست وار مرور می کنیم. قبل از شروع بهتر است که به شما بگوییم، نظیر این آموزش را جایی دیگر نخواهید دید! این یک اموزش بی نظیر خواهد بود! یک آموزش ویژه برای شما..

بررسی تخصصی تلفن هوشمند Huawei Honor 6

gsmarena_017

سخت افزار سطح بالا را اگر با کیفیت و طراحی سطح پایین ترکیب کنید، تلفن هوشمند Honor 6 از هوآوی را با قیمتی پایین خواهیم داشت. در بازارهایی که نیاز به محصولات اقتصادی است این محصول برخی از ویژگی های دستگاه های بالارده را با قیمتی مناسب در دسترس کاربران قرار می دهد. Honor 6 با بدنه ای شیشه ای طراحی شده و به راحتی می توان آن را با سری اقتصادی اکسپریا مقایسه نمود. دو واقع برند Honor تنها نشانی است که هوآوی را در همه جا متمایز می کند چرا که این برند تا کنون در جایی استفاده نشده بود. بنظر می رسد انتخاب این نام با استراتژی های بازاریابی این شرکت چینی همخوانی داشته باشد. اگر کمی با دقت به تلفن هوشمند Honor 6 بنگریم، متوجه ساخت نه چندان با کیفیت آن خواهیم بود و در واقعا اگر می خواهید این گوشی را خریداری کنید باید حسابی مراقبش باشید.

در این ساعت به پایان روزنگار امروز گویا آی تی رسیدیم و خلاصه ای از مهمترین اخبار حوزه فناوری منتشر شده امروز را برایتان مرور کردیم. همچنین می توانید در زیر لینک سایر مطالبی که امروز در گویا آی تی منتشر شده اند را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

روبات Philae بیدار نمی شود!

در حوزه فناوری اطلاعات ۵۰ هزار بنگاه اقتصادی فعال شناسایی شد

Nintendo NX همگان را شگفت زده خواهد کرد

آمازون فروش Kindle Voyage را در هند آغاز کرد

پتنت جدید اپل مربوط به دوربین سه سنسوره

وچکترین پهپاد دنیا! [تماشا کنید]

فیسبوک قصد نمایش اخبار نیویورک تایمز و چند خوراک خبری دیگر را دارد

اسنپ دراگون ۶۲۰، اسنپ دارگون ۶۱۵ را در تست اخیر حرارت کوالکام در بر گرفت

استفاده نیروی هوایی آمریکا از جنگنده های F-16 با قابلیت کنترل از راه دور در تمرینات

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *