با دوچرخه بی‌نظیر Trefecta DRT آشنا شوید

با دوچرخه بی‌نظیر Trefecta DRT آشنا شوید
  • 1394/1/5
  • مجتبی
  • 0

اینگونه نیست که ببینید هر کسی با چنین وسیله ای در خیابان ها براند! دوچرخه Trefecta DRT از آن وسایل نقلیه ای است که با جنس آلومینیومی و زیبا و منحصر بفردش چیزی بین دوچرخه و موتور را در ذهن بقیه تداعی می کند و گویی وسیله ای بین این دو است. قطعا دیدن فردی که این وسیله را سوار شده در هر خیابانی باعث حیرت بقیه خواهد شد.

در حال حاضر Trefecta DRT با یک رایانه داخلی که برای هدایت در نظر گرفته شده، همراه است و داک این رایانه نیز به صورت ضد آب ساخته شده. باتری بهبود یافته این محصول آنقدری هست که شارژ را برای ۶۲ مایل در خود نگه دارد و شما با خیالی آسوده پاها را بر روی پدال قرار داده و مانند یک موتور سوار بنظر خواهید رسید! یک نکته بسیار مهم و مشخص در مورد این وسیله نقلیه وجود دارد و آنهم این است که بخواهیم از نظر طراحی در موردش اظهار نظر کنیم باید اعتراف کرد که Trefecta DRT هیچ چیز کم ندارد. بدنه تمام آلومینیومی بسیار با کیفیت و البته با طرحی زیبا و چرخ هایی که از جنس فیبر کربن ساخته شده اند همگی به بی نظیر بودن این محصول کمک می کنند.

trefecta-trefecta-drt-1d0

یک بین المللی که متشکل از مهندسان آلمانی و سوییسی که کار اصلی آنها وسایل نقلیه نیز نبوده، بر روی این محصول کار کرده اند ولی جدا از این مسئله توانسته اند دوچرخه ای بسیار درخور و شایسته را بسازند و تکنولوژی های جدید و سطح بالایی را هم با آن همراه سازند. اگر تا حال به این محصول بسیار مشتاق شده اید حتما به قیمت آن فکر می کنید. مدل پایه این دوچرخه بنا به اعلام منبع این خبر ۲۲۵۰۰ یورو است و از هم اکنون می توان یک دستگاه از آن را پیش خرید کرد.

[منبع:‌Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *