Vessel رقیب جدید یوتیوب در دسترس عموم قرار گرفت

Vessel رقیب جدید یوتیوب در دسترس عموم قرار گرفت
  • 1394/1/5
  • مجتبی
  • 1

سرویس های استریم ویدئو زیادی وجود دارند که هم اکنون به کاربران خدمات آنلاین ارائه می دهند. برخی از مشهورترین آن ها یوتیوب، Vimeo و Dailymotion هستند. بنابر این سوال اینجاست که آیا واقعا به سرویس دیگری احتیاج هست؟ یا بهتر بگوییم، آیا واقعا به سرویس های اشتراک ویدئو پولی بیشتری نیاز است؟ مدیر عامل شرکت Hulu اینگونه فکر می کند و به همین منظور سرویس Vessel vرا راه اندازی نموده و از هم اکنون در دسترس عموم است.

اگر متعجب شده اید که چرا این نام بنظر آشنا میاید، دلیلش این است که سرویس یاد شده اوایل امسال به صورت آزمایشی کار خود را آغاز نموده بود و کاربران می توانستند با ثبت نام در آن بخش مختلف را تست کنند. اما اکنون با امکانات و خدمات بسیار بهتر سرویس یاد شده در اختیار همگام قرار گرفته است. ایده اصلی پشت پرده Vessel این است که کاربران قادر باشند با پرداخت مبلغی، ویدئوهای افراد هنرمند را ببینند.

vessel-embed

هزنیه اشتراک ماهانه در سرویس مورد بحث فقط ۲/۹۹ دلار است. بر اساس گفته ی Kilars زمانیکه سرویس Hulu Plus آماده شد، سریال خانواده مدرن در ۷ روز اول سریعترین نرخ اشتراک را در امریکا به خود اختصاص داد که در طول تاریخ بی سابقه بوده. البته سریال های تلویزیونی کمی با ویدئوهایی که در یوتیوب قرار می گیرند متفاوت هستند ولی همین موضوع می تواند تا حدی به رشد و گسترش بیشتر Vessel کمک نماید. اگر شما هم به این سرویس علاقمند شده اید می توانید از اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *