طرح مفهومی بسیار جذاب از تلفن هوشمند LG G4

طرح مفهومی بسیار جذاب از تلفن هوشمند LG G4
  • 1394/1/6
  • مجتبی
  • 0

درحالیکه شایعات می گویند در ماه آوریل سال میلادی جاری شاهد معرفی نسل جدید گوشی پرچمدار ال جی با نام LG G4 خواهیم بود، تصاویری از مدل مفهومی ای محصول به بیرون درز یافته. طراحی به نام Ivo Maric یک طرح بسیار زیبا از این گوشی را آماده نموده که در ان سعی داشته جدیدترین نسل پرچمدار ال جی را به بهترین حالت ممکن به تصویر کشد.

بر اساس یکسری شایعات بدنه LG G4 فلزی خواهد بود و برخی دیگر از اخبار منتشره حتی می گویند که جنس بدنه در این محصول بسیار با کیفیت خواهد بود. اما این شایعات با رندرهایی که چند روز اخیر از دستگاه مورد بحث دیده ایم تا حدی اعتبارش را از دست داده.

طرح مفهومی مورد بحث حالتی خمیده و بسیار زیبا را برای G4 نشان می دهد که کمی شبیه به LG G Flex 2 شده. حاشیه کنار صفحه نمایش هم تا حد ممکن کم شده و می توان آن را جز باریکترین حاشیه ها در حال حاضر دانست. اما نکته منفی در مورد چنین حالتی این است که علیرغم زیبایی، امکان صدمه دیدن صفحه نمایش بیشتر می شود و این همان چیزیست که در مورد G3 اتفاق افتاد.

۳

۲

بر اساس طرح مفهومی منتشر شده درب پشتی ظاهرا قابلیت باز شدن ندارد و اگر اینگونه باشد دیگر نمی توان باتری G4 را جایگزین نمود. اما اگر کلی به این طرح نگاه کنیم ظاهر دستگاه بسیار جذاب و زیبا شده. آیا شما این طرح را دوست دارید؟ بنظر شما اگر الجی در G4 از همین طرح استفاده کرده باشد مورد استقبال کاربران قرار می گیرد؟

دوربین یکی از بخش های مهم گوشی های هوشمند امروزی شده که حالا در این طرح ها همانطور که میبینید به صورت مستقیم قرار داده شده. یعنی با حالت خمیده پشت در عقب دستگاه جای داده نشده.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *