بروز رسانی رابط گرافیکی Opera Mini بتا برای ویندوزفون

بروز رسانی رابط گرافیکی Opera Mini بتا برای ویندوزفون
  • 1394/1/6
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

اگر شما هم جزو افرادی هستدی که به دنبال یک مرورگر جدید برای تلفن ویندوزی خود هستند، حتماً می دانید که اپرا مینی سپتامبر سال گذشته نسخه ای برای این کاربران عرضه کرده است. وب سایت ها ابتدا توسط اپرا مینی به سرورهای اپرا هدایت شده و در آنجا پیش از نمایش در تلفن همراه شما فشرده سازی می شوند. به این ترتیب در زمان مرور صفحات وب حجم کمتری از اینترنت مصرف می کنید که می توانید از آن برای مصارف دیگر استفاده نمایید. به گفته اپرا، فشرده سازی به این معناست که وب سایت هایی که مشاهده می کنید ۱۰% حجم استانداردشان هستند. اگر از زاویه ای دیگر به این موضوع نگاه کنیم، مشاهده یک وب سایت با اپرا مینی به جای سایر مرورگرها، باعث صرفه جویی ۹۰ درصدی در حجم داده های مصرفی شما خواهد شد.

در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر از اپرا مینی استفاده می کنند و این برنامه طیف وسیعی از پلتفرم ها شامل اندروید، بلک بری، بادا، iOS و ویندوز فون شتیبانی می کند. نسخه ویندوزفون این برنامه هنوز در حالت بتا قرار دارد اما اخیراً بروزرسانی ۸٫۰٫۰٫۶۷۳۰ برای آن ارائه شده است. هنوز لیستی از تغییرات از سوی کمپانی سازنده منتشر نشده، اما این بروزرسانی رابط کاربری جدید با ظاهری مدرن ارائه می کند. این رابط کاربری جدید به اجرای روان تر اپرا مینی روی ویندوزفون نیز کمک می کند. در ادامه تصاویری از نسخه جدید برای شما آورده شده است.

Screenshots-reveal-the-updated-UI-for-the-Windows-Phone-version-of-Opera-Mini

به وسیله اپرا مینی می توانید از قابلیت tabbed browsing استفاده کنید و به این ترتیب سریعتر بین سایت ها حرکت نمایید. به وسیله ویژگی Speed dial نیز می توانید سایت های مورد علاقه و پر بازدیدتان را در صفحه اصلی مرورگر قرار دهید. خود برنامه بسیار سبک بوده و تنها ۳ مگابایت حجم دارد و می توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه ویندوزفون دانلود کنید.

[منبع: PhoneArena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *