موتورولا به جرم تجاوز به حق اختراع MMS محکوم شد

موتورولا به جرم تجاوز به حق اختراع MMS محکوم شد
  • 1394/1/7
  • مهرداد فراهانی
  • 0

روز چهارشنبه، هیئت منصفه دادگاهی در ایالت دلوور موتورولا را به جرم تجاوز به حق اختراع فناوری MMS که متعلق به شرکت Intellectual Ventures می باشد و مربوط به استفاده از پیام کوتاه چند رسانه ای در دستگاه های تلفن همراه است محاکمه کرد. این دومین بار است که پایه این دو شرکت برای این شکایت به دادگاه کشیده می شود. اولین بار، در فوریه ۲۰۱۴ بود که هیئت منصفه دادگاه رای را بی نتیجه اعلام کرد.افزون بر محاکمه موتورولا به جرم تجاوز به حق ثبت اختراع MMS، هیئت منصفه این شرکت را به استفاده غیر قانونی از یک حق اختراع مربوط به پهنای باند بی سیم هم محاکمه کرد. این موارد شامل نقض حق اختراع توسط موتورولا در یکی دیگر از تکنولوژی ثبت اختراع متعلق به Intellectual Ventures میباشد. شرکت Intellectual Ventures دارای بیش از ۷۰۰۰۰ اختراع ثبت شده و برنامه های کاربردی و مجوز است و از آن ها به عنوان یک راه برای کسب درآمد استفاده می کند. در حال حاضر، این شرکت می گوید بیشتر در مورد حفاظت از اختراعات ثبت شده خود در دادگاه تمرکز کرده است.

iv_blog_image_600_400_c1_center_center_0_0_1

ملیسا فینوکچیو، وکیل دعوی قضایی شرکت Intellectual Ventures می گوید:

“ما از حکم امروز تشویق شدیم. همانطور که ما منتظر دادگاه های بعدی هستیم، ما متعهد به دفاع از حقوق مخترعین و حفاظت از منافع سرمایه گذاران و مشتریان خود هستیم.”

شرکت Intellectual Ventures یکبار دیگر در سال ۲۰۱۱ از موتورولا شکایت کرده بود و دوباره در سال ۲۰۱۳ از موتورولا شکایت کرد. این شرکت مدعی شده بود که چند دستگاه تلفن همراه موتورولا از حق اختراع فن آوریاین شرکت بدون اجازه استفاده کرده است.

[منبع: phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *