اسکایپ پای خود را به مرورگرها باز کرد

اسکایپ پای خود را به مرورگرها باز کرد
  • 1394/1/7
  • مبين
  • 4

اگر شما از کاربران سرسخت اسکایپ هستید این را می دانید که برای استفاده از خدمات آن به یک برنامه نیاز دارید اما برای تغییر اسکایپ نسخه تحت وب را هم طراحی کرده است و نسخه بتا آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

همانطور که از تصاویر منتشر شده پیدا است نسخه وب اسکایپ که بسیاری از همان ویژگی های برنامه را دارد تقریبا برای هر پلتفرمی از سوی مایکروسافت ارائه شده است و در حال حاضر از چت عمومی، چت تصویری وتماس های صوتی پشتیبانی می کند.

۲_screen_shot_2015-03-26_at_8.41.24_am_story

اگر شمای می خواهید که نسخه بتا را امتحان کنید می توانید به وب سایت رسمی اسکایپ سر بزنید اما اگر اسکایپ برای شما در دسترس نبود این صفحه به شما پیغام ارسال دعوتنامه را به نمایش می گذارد.

۲_screen_shot_2015-03-26_at_8.41.09_am_story

سرویس وب اسکایپ که هیچ نیازی به اپلیکیشن رسمی خود ندارد بسیار کاربردی است. این سرویس برای کامپیوتر های عمومی یا کامپیوتر دفتر کار شما که اجازه دانلود اسکایپ را به شما نمی دهد بسیار مناسب است و می توان گفت که یکی از راحت ترین راه های ارتباطی می باشد. حال بهتر است که مایکروسافت نسخه اصلی را در دسترس قرار دهد و آن را کامل تر کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. با سلام

    دعوتنامش چیه ؟

    پیغام Computer says no…
    Sorry, Skype for Web (Beta) is invitation only at this time. میاد

    1. سلام دوست عزیز بنده هم زیاد مطلع نیستم
      اما اونطور که پیداست ظاهرا خود اسکایپ برای کاربراش ایمیل دعوتنامه میفرسته

  2. سلام من ۱ ساله که از اسکایب استفاده میکنم البته نظر من….. بسیار امنیت از هر لحاظ و در ضمن کارایی بالایی داره نسبت به مسنجرهای واتساب و وایبر و تانگو و تلگرام و غیره اطمینانش بسیار بالاست….. مشکل فقط سرعت اینترنت هست زیر ۱ مگ اذیت میکنه تصویر بدرستی نمیره ولی ۱ مگ عالی با تشکر بسیار .

    1. سلام دوست عزیز
      بله حق با شماست از لحاظ امنیت اسکایپ بهترین اپلیکیشن و سرویس برای مکالمه است. البته مشکلات اینترنت هم کمی آزار دهندس ولی بنده خودم با سرعت ۵۱۲ بدون هیچ مشکلی با اسکایپ کار می کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *