الگوریتم جدید گوگل برای جستجو در ماه آوریل از راه می رسد

الگوریتم جدید گوگل برای جستجو در ماه آوریل از راه می رسد
  • 1394/1/8
  • مجتبی
  • 0

ممکن است این قضیه را بدانید که گوگل در الگوریتم جستجوهای خود رتبه سایت های برتر را به آنهایی اختصاص می دهد که قابلیت های بهینه سازی برای دستگاه های موبایل را فراهم کرده اند. مهم نیست که شما از یک گوشی یا مرورگر گوگل مروم یا یک دستگاه رایانه رومیزی اقدام به مشاهده سایت ها نمایید. وب سایت هایی که برای دستگاه های موبایلی بهینه سازی شده اند در لیست نتایج جستجو در رده بالاتری قرار می گیرند.

اما الگوریتم یاد شده چگونه کار می کند؟ و دارندگان وب سایت ها چگونه می توانند وب خود را تحت تاثیر این قضیه قرار دهند. هنوز کسی این پاسخ را نمی داند اما عواملی که گوگل از طریق آنها به وب سایت ها رتبه می دهد توسط بسیاری از وب سایت های مرجع توضیح داده شده ولی قطعا یکی از مهمترین آنها قابلیت سازگاری با دستگاه های موبایلی خواهد بود.

Google-to-implement-new-search-algorithm-on-April-21st-mobile-search-will-see-the-greatest-impact

چند هفته دیگر یعنی در روز ۲۱ آوریل گوگل روش جدید خود را برای لیست بندی کردن نتایج اعلام می کند. تغییر یاد شده برای تمامی وب سایت های سراسر جهان اعمال خواهد شد و گوگل می گوید این تغییر همگانی خواهد بود. هدف این است که اطمینان حاصل گردد نتایج برای دستگاه های موبایلی بهینه سازی شده اند.

گوگل اطلاعات و جزئیات را از ربات خوب موسوم به Googlebot جمع آوری می کند تا رتبه بندی وب سایت ها را بروزرسانی نماید. وب مستر ها و کسانی که علاقمند به دانستن اطلاعات بیشتر در این مورد هستند، می توانند در روز ۲۱ آوریل این اطلاعات را بدست آورند.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *