سرویس Vine کیفیت ویدئوها را به ۷۲۰p رساند

سرویس Vine کیفیت ویدئوها را به ۷۲۰p رساند
  • 1394/1/8
  • مجتبی
  • 0

اگر شما هم به تماشای ویدئوهایی کوتاه سرویس Vine علاقمند هستید، ما خبر خوبی برایتان داریم. از امروز و از همین لحظه، اپلیکیشن یاد شده رزولوشن ویدئو های شش ثانیه اش را از ۴۸۰p به ۷۲۰p رسانده است. اگر شما از آیفون استفاده می کنید، حالا کیفیت اچ دی را در هنگام ضبظ و آپلود ویدئوهایتان مشاهده خواهید نمود. کاربران اندرویدی هم می توانند ویدئوها را با کیفیت اچ دی ببینند اما فعلا قادر به ثبت فیلم با کیفیت جدید نیستند. اما Vine قول داده که به زودی بروزرسانی لازم را در اپلکییشن نسخه اندروید برای این دسته از کاربران منتشر می سازد تا آنها نیز بتوانند ویدئوهایی با رزولوشن بالاتر را ضبط و آپلود کنند.

با افزایش کیفیت و رزلوشون ویدئوها قطعا فیلم های کوتاه ثبت شده بر روی این سرویس بسیار بهتر از گذشته به نظر خواهند رسید. در مورد تفاوت کیفیت ۴۸۰ و ۷۲۰ باید بگوییم که با هر چشم غیر مسلحی می توان به سادگی تفاوت این دو کیفیت را احساس نمود. البته هنوز مشخص نیست که رزولوشن های بالاتر را هم در این سرویس مشاهده خواهیم کرد یا قرار است ویدئوها با همین کیفیت اچ دی باقی بمانند.

Vine-hikes-video-quality-to-720p-iOS-users-can-record-HD-clips-Android-users-will-have-to-wait.jpg

Vine گفته که بروزرسانی یاد شده را طی چند روز آینده برای کاربران اندروید و iOS منتشر می کند. زمانی که شما تفاوت را در جزئیات کیفیت جدید ویدئوها مشاهده کتید، آنگاه پی می برید که چرا توییتر تصمیم گرفت در این سرویس خود کیفیت ها را بالاتر ببرد. برای دانلود Vine می توانید با توجه به سیستم عامل گوشی خود بر روی دکمه های زیر کلیک کنید.

[button color=”gray2″ link=”https://itunes.apple.com/us/app/vine/id592447445?mt%3D8″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از اپ استور[/button]

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=co.vine.android” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *