بهترین ویجت ها برای iOS 8

بهترین ویجت ها برای iOS 8
  • 1394/1/9
  • علی رضاپور
  • 0

یکی از خصلت هایی که به ۸ iOS افزوده شده است، قابلیت پشتیبانی از ویجت ها می باشد؛ خصلتی که اساسا ساخته اندروید بوده است. برخی معتقدند که ویجت های iOS 8 از جهات گوناگونی با ویجت های اندروید متفاوت است.ویجت های iOS 8 به شما اجازه می دهد که فقط آنها را در قسمت notification (آگاه سازی) قرار دهید،در حالی که اندروید اختیارات بی نظیری را به شما می دهد.با این وجود،این بدان معنا نیست که ویجت های ارائه شده توسط iOS از رقبای اندرویدی خود در سطح پایین تری قرار داشته باشند.

iOS-8-widgets1

ویجت هایی هستند که هر کسی باید در iOS خود آنرا داشته باشد. تعدادی از آنها را در ذیل نام می بریم.

  1. EverNote : Evernote  به شما این امکان را می‌دهد تا به فهرست یادداشت‌ های خود در کوتاه‌ ترین زمان دسترسی داشته باشید.
  2. Dark Sky: وضعیت ترافیک، آب و هوا ، نقشه و هرچیزی که در گوشی شما مورد نیاز است در این ویجت وجود دارد.
  3. PCalc:یکی از بهترین و سریع ترین ماشین حساب هایی است که هر iPad و iPhone باید آن را داشته باشد.
  4. System info Widget:این ویجت رایگان آمار های دقیقی از سخت افزار و نرم افزار گوشی شما را نمایش می دهد.مانند میزان باتری، میزان استفاده از CPU، آمار ها به شکل نمودار به نمایش در می آیند.
  5.  Launcher with notification center widget: این ویجت به شما این امکان را می دهد که shortcut های مورد علاقه ی خود را در آن قرار دهید.راهی برای افزایش سرعت دسترسی به اپلیکیشن ها.
  6. Quick Notes: به جای استفاده از نرم افزار های یادداشت، می توانید از این ویجت استفاده کنید.بدون شک یک ابزار بسیار مفید برایتان خواهد بود.
  7. Battery Graph Widget: برخلاف آنچیزی که فکر می کنید این ویجت برای نمایش میزان شارژ باقی مانده طراحی نشده بلکه آماری را در اختیار شما قرار می دهد که نشان می دهد چه زمانی بیشترین استفاده از باتری را می کنید.
  8. Quote Widget: این ویجت دارای بیش از ۱۰۰ هزار سخن پند آموز از بزرگان جهان می باشد.
  9. Dual Radar Widget: بدون شک ویجت های آب و هوای بسیاری وجود دارند اما این نمونه یک پله از بقیه بالاتر است. داده های دریافت شده توسط این ویجت از سه پایگاه سازمان آب و هوای آمریکا گرفته می شود.این بدان معناست که دقیقا می توانید بفهمید که بالای سرتان چه خبر است؟

[منبع:PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *