LG عرضه جهانی گوشی های هوشمند Magna، Spirit، Leon و Joy را آغاز کرد

LG عرضه جهانی گوشی های هوشمند Magna، Spirit، Leon و Joy را آغاز کرد
  • 1394/1/10
  • مهرداد فراهانی
  • 0

ال‌جی آخرین گوشی های هوشمند چهارگانه میان رده خود را درست قبل از MWC 2015 در اواسط فوریه رسما معرفی کرد. این شرکت کره ای در حال حاضر اعلام کرد عرضه جهانی این گوشی ها یعنی Magna، Spirit، Leon و Joy را آغاز کرده است.
از بین این چهار مدل تنها اسمارت‌فون Joy از ۳G و یا LTE پشتیبانی نمی کند. ال‌جی در مدل های LTE گوشی های Leon، Magna و Spirit از بدنه فلزی در پشت گوشی ها استفاده کرده است.lg_magna_spirit_leon_joy_front_1

سر دسته گوشی های چهارگانه ال‌جی یعنی مگنا با صفحه نمایش ۵ اینچی و با کیفیت ۷۲۰p، رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی همراه ال‌جی UI، و باتری ۲۵۴۰ میلی آمپر همراه است. پردازنده این گوشی چهار هسته ای با سنجش زمان ۱٫۳ گیگا هرتزی می باشد. و در نوع LTE این گوشی از پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی استفاده شد است.

اسمارت‌فون بعدی اسپیریت می باشد که با مشخصات سخت افزاری مشابه مگنا با تفاوت های جزئی مانند صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی ۷۲۰p و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری همراه است. دوربین عقب این گوشی ۵ مگاپیکسل و دوربین جلو ۱ مگاپیکسل می باشد.

گوشی هوشمند لئون از تراشه SOC یعنی همان و تراشه های شبکه برای مدل های ۳G و یا LTE بهره می برد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی FWVGA و یک دوربین جلو VGA بهره می برد. در نوع ۳G آن از رم ۱ گیگابایت یا ۷۶۸ مگابایت، حافظه داخلی ۸ گیگابایت یا ۴ گیگابایت، و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل یا ۵ مگاپیکسل استفاده شده است. نوع LTE آن با ویژگی های رم ۱ گیگابایت، حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایت و دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی عرضه می شود. باتری آن هم ۱۹۰۰ میلی آمپر خواهد بود.

نوبت به اسمارت‌فون جوی رسید، این گوشی با اندروید ۴٫۴ کیت‌کت صفحه نمایش ۴ اینچی WVGA و ضخامت ۱۱٫۹ میلی متر عرضه می شود. در این گوشی از پردازنده ی دو هسته ای همراه با رم ۵۱۲ مگابایت و حافظه ذخیره سازی ۴ گیگابایت استفاده شده است. در عقب هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو یک دوربین VGA دیده می شود. باتری این گوشی همان باتری ۱۹۰۰ میلی آمپری است که در گوشی لئون استفاده شده بود.

[منبع: GSMarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *