کنسول گیمینگ جدید و احتمالی انویدیا گواهی وای فای و بلوتوث را گرفت

کنسول گیمینگ جدید و احتمالی انویدیا گواهی وای فای و بلوتوث را گرفت
  • 1394/1/10
  • مجتبی
  • 0

بنظر می رسد که کنسول بازی قابل حمل Nvidia Sheild قرار است مدل جدید داشته باشد. این مدل جدید احتمالی ظاهرا گواهی وای فای و بلوتوث را هم دریافت نموده است.

مدل جدید از کنسول بازی مورد بحث جدید و جایگزین انویدیا احتمالا از پردازنده جدید و قدرتمند Tegra X1 بهره خواهد برد که قبلا در کنسول Android TV این شرکت دیده بودیم و در گویا آی تی نیز درباره آن برایتان نوشتیم.

با توجه به نوع تاییدیه ای که برای شبکه وای فای توسط کنسول جدید انویدیا گرفته شده، سیستم عامل پیشفرض آن اندروید ۵ آبنبات چوبی خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات دیگری در مورد مشخصات فنی این محصول منتشر نشده است.

nexus2cee_wifi_thumb

اگر انویدیا نسل جدید کنسول بازی قابل حمل کنونی خود را بسازد خیلی ها شگفت زده خواهند شد. مدل اولیه یاد شده در نمایشگاه CES 2013 توسط این شرکت معرفی شد و حالا دو سال از آن زمان گذشته و احتمالا شاهد جایگزین جدید آن خواهیم بود. نام مدل دستگاه جدید احتمالا P2523 است. علاوه برا موارد اعلام شده نوع فای فای مورد تایید برای این کنسول ۲/۴ . ۵ گیگاهرتزی است که این یعنی قابلیت استفاده از باند های A, B, G, N و AC را دارد. این درحالیست که نسل کنونی محصول مورد اشاره به  AC Wi-Fi تجهیز نشده است.

اگر انویدیا SHIELD 2 را ارائه دهد بنظر شما هواداران گیم چه واکنشی نشان خواهند داد؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *