سرویس Spotify برای پلی‌استیشن ۳و ۴ عرضه شد

سرویس Spotify برای پلی‌استیشن ۳و ۴ عرضه شد
  • 1394/1/10
  • مجتبی
  • 0

اوایل سال میلادی جاری بود که سونی خبر از همکاری با Spotify را در بخش پلی استشن موزیک اعلام نمود که طی آن خبر قرار بر این شد تا در روز ۲۹ مارچ شاهد حضور سرویس موسیقی Spotify در کنسول سونی باشیم. بنابه گزاراشت منتشر شده، اپلیکیشن مورد بحث می تواند به صورت خودکار در پلی استیشن ۳ یا پلی استیشن ۴ شما دانلود شود و کاربران می توانند آن را در هنگام روشن شدن کنسول ببینید.

خبر خوب برای گیمرهایی که از سرویس مورد اشاره استفاده می کردند این است که حالا با استفاده از کنسول خود دیگر نیازی به داشتن اشتراک ویژه Spotify یا حتی PS Plus نخواهند داشت. تمامی گیمرها با استفاده از کنسول بازی خود می توانند به صورت کاملا رایگان از سرویس مورد بحث استفاده کنند. البته باید یاد آور شویم که در سرویس رایگان کیفیت صدا ها بخوبی کیفیت اکانت ها پریمیوم Spotify نیست.

index

برای حذف تبلیغات موجود و نیز داشتن کیفیت بالا همچنان امکان خرید اشتراک برای کاربران وجود دارد. رابط کاربری هم به اندازه ای خوب تغییر یافته تا کاربران بتوانند به راحتی با سرویس مورد بحث تعامل داشته باشند. با امکانات جدید و ویژه می توان در حین انجام بازی ها به موسیقی های مورد نظر خود با شرایطی که خودتان تعیین می کنید هم گوش فرا دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *