عینک هوشمند گوگل به کمک افراد کم رو می آید

عینک هوشمند گوگل به کمک افراد کم رو می آید
  • 1394/1/11
  • علی رضاپور
  • 0

بدون شک همه ی ما افرادی را در جامعه دیده ایم که نمی توانند به درستی با دیگران ارتباط بر قرار کنند به این دلیل که رشد اجتماعی این افراد ناقص می باشد. ترس از صحبت در جامعه می تواند تا بزرگسالی با یک نفر باشد. محققان برای حل این مشکل چاره ای اندیشیده اند.

نام این نرم افزار Rhema است. Rhema توسط گروهی به نام “رابطه ی متقابل انسان و کامپیوتر” (Human-Computer Interaction ) از دانشگاه Rochester طراحی و ساخته شده است. روش کار Rhema اینگونه است که وقتی شما صحبت می کنید، عینک گوگل صدای شما را ضبط کرده و آن را روی یک سرور آپلود می کند. سپس صدای شما از جهات مختلف تحلیل و بررسی شده و به صحبت کردن شما نمره می دهد.

 این گروه برای کسب اطمینان از یافته ها و تحقیقات خود ۳۰ نفر را با نرم افزار خود مورد آزمایش قرار دادند. پس از اینکه صدایتان آنالیز بشود نتایج بررسی، توسط نمودار هایی هم نمایش داده می شوند. همچنین گروه یاد شده دریافتند که برای رسیدن به نتیجه ی بهتر، باید نتایج بررسی صدا را روی عینک نمایش داد. به عنوان مثال اگر عینک تشخیص داد که شما دارید آرام حرف می زنید، روی عینک می نویسد: “بلندتر صحبت کن” یا اگر با سرعت کمی صحبت می کنید می نویسد: “سریع تر”. این امر سبب می شود که افراد کم رو به تدریج اجتماعی تر شوند.
شما می توانید برای دانلود این نرم افزار عینک هوشمند گوگل،اینجا کلیک کنید.البته اگر عینک های هوشمند گوگل را ندارید این اپ هیچ کاربردی برایتان نخواهد داشت.
[منبع:EnGadget]
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *