فیسبوک از اپلیکیشن Riff برای ساخت و سازماندهی ویدئو رونمایی کرد

فیسبوک از اپلیکیشن Riff برای ساخت و سازماندهی ویدئو رونمایی کرد
  • 1394/1/13
  • مجتبی
  • 0

بخش آزمایشگاه های خلاقانه فیسبوک با اپلیکیشنی جدید برای پلتفرم های اندروید و iiOS امروز خبرساز شد. اپلیکیشن جدید این گروه Riff نام دارد و می توان به کمک آن می توان ویدئوهای مختلفی را ساخت و از دوستان نیز برای شرکت در بخشی از ویدئو ها دعوت به عمل آورد. یعنی دوستان شما می توانند در ویدئوهای شما مشارکت داشته باشند.

با Riff می توانید ویدئوهای کوتاهی را بسازید و به راحتی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. به صورت پیشفرض ویدئوها فقط برای کسانی قابل مشاهده هستند که از اپلیکیشن استفاده نمایند ولی شما می توانید انتخاب کنید که نتیجه کارتان به صورت یک پست در فیسبوک هم منتشر شود وبرای دوستانتان قابل مشاهده گردد. اگر کسی بخواهد به ویدئو شما چیزی اضافه کند می تواند دکمه + را بر روی ویدئوتان و از طریق اپلیکیشن مورد بحث کلیک کند. سپس آن شخص قادر است کلیپ خود را به ادامه کلیپ شما بیافزاید. بنابر این همانطور که در بالا هم اشاره شد، می توانید با کمک دوستان فیسبوکی خود اقدام به ساخت ویدئوهای چند نفره نمایید.

facebook-riff-100576740-large

نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن به طور همزمان عرضه شده و از هم اکنون می تواند نسبت به دانلود و نصب آن در گوشی خود اقدام نمایید.

[button color=”gray2″ link=”https://itunes.apple.com/us/app/riff-make-videos-with-friends/id971307496″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از اپ استور[/button]

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.facebook.riff” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *