HTC One M9 64 GB فقط در تایوان موجود خواهد بود؟

HTC One M9 64 GB فقط در تایوان موجود خواهد بود؟
  • 1394/1/13
  • علی رضاپور
  • 0

گرچه اسمارت فون HTC One M9 به بازار روانه شده بود اما فقط نسخه ی ۳۲ گیگابایتی آن قابل خرید است. نسخه ی ۶۴ گیگابایتی این اسمارت فون فعلا فقط در تایوان، مهد این گوشی، قابل فروش است.اگر اخبار مربوط به HTC One M9 را دنبال کرده باشید، می دانید که نسخه ی ۳۲ گیگابایتی پرچم دار فعلی HTC با قیمت ۷۰۰ دلار در بازار به فروش می رسد؛ اما نسخه ی ۶۴ گیگابایتی آن طبیعتا باید بیشتر از نمونه ی قبلی باشد. قیمت نسخه ی مذکور ۷۶۴ دلار اعلام شده است.

فعلا این نسخه در بازار های جهانی به فروش نرسیده است و فقط در تایوان موجود است و این امر باعث ایجاد شایعاتی شده است که حاکی از انحصاری بودن HTC One M9 64 GB به تایوان هستند. بدلیل پشتیبانی M9 از حافظه ی جانبی micro SD ، نسخه ی ۶۴ گیگابایتی آن با استقبال زیادی روبرو نخواهد شد.

Untitled11این محصول موفق تر از HTC One M8 بوده است. همچنین لازم به ذکر است که نسخه ی اندروید از پیش نصب شده بر روی آن Android 5.0 می باشد. یکی از نقاط قوت اسمارت فون یاد شده استفاده از پردازشگر octa-core Snapdragon 810 به همره ۳ گیگابایت RAM است. همچنین  M9  از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره می برد.

[منبع: EnGadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *