هارد درایو ۲ ترابایتی WD My Passport X برای گیمر ها

هارد درایو ۲ ترابایتی WD My Passport X برای گیمر ها
  • 1394/1/13
  • علی رضاپور
  • 2

کمپانی Western Digital به تازگی هارد درایو هایی را رونمایی کرده که به گفته ی مسئولین شرکت، مخصوص گیمر هایی است که با مشکل کمبود فضا دست و پنجه نرم می کنند. این هارد درایو قابلیت پشتیبانی از XBOX One و همچنین PC را دارد. نام تجاری محصول نام برده، My Passport X portable می باشد.شرکت WD تخمین زده است که این میزان حافظه برای بیش از ۵۰ بازی پر حجم کافی است. مدیر کمپانی Western Digital خاطرنشان کرده است:

اکثر کاربران XBOX برای اینکه بتوانند بازی جدیدی نصب کنند بازی قبلی خود را حذف می کنند چون فضای کافی ندارند. ما این محصول را تولید کردیم تا از این رخداد جلوگیری کنیم.

passport-x-820x420

اطلاعات بین Passport X portable و دستگاه مورد نظر(XBOX یا PC) با USB 3.0 انتقال داده می شود. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه نیازی به اتصال منبع تغذیه ی خارجی ندارد. سرعت انتقال اطلاعات این هارد درایو باور نکردنی است. ظاهر این دستگاه هم بسیار زیبا طراحی شده است. اگر یک نگاه به این دستگاه بیاندازید حدس خواهید زد که جنس آن از فیبر کربن است اما اشتباه می کنید. این هارد درایو از پلاستیک ساخته شده است.

 این محصول در وبسایت شرکت Western Digital به فروش می رسد؛ همچنین بر روی خرده فروشی های مجازی دیگر مانند Amazon هم موجود است.
 [منبع: Slash Gear]
دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. هارد درایو ۲ گیگابایتی WD My Passport X برای گیمر ها
    ۲ گیگا بایت؟
    مطمئنی؟
    اووووووووو چه قدر زیاد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *