تصاویر جدیدی از تلفن هوشمند Huawei P8 به بیرون درز یافت

تصاویر جدیدی از تلفن هوشمند Huawei P8 به بیرون درز یافت
  • 1394/1/15
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید هوآوی در حال کار بر روی نسل جدیدی از پرچمدار سری P خود موسوم به Huawei P8 است و تا کنون شایعات و اخباری هم در مورد این محصول منتشر شده. قرار است این شرکت چینی دو هفته دیگر یعنی دقیقا در روز ۱۵ آوریل ۲۰۱۵ این دستگاه را به صورت رسمی معرفی نماید. همانطور که انتظار داشتیم با نزدیک تر شدن به زمان عرضه این تلفن هوشمند مانند بسیاری دیگر از دستگاه های همراه، تصاویر جدیدی از آن به بیرون درز یافته که تقریبا نمایی از بدنه و ساختش را به ما نشان می دهد.

مانند دو نسل موفق پیشین این گوشی باز هم قاب فلزی در تصاویر یاد شده کاملا مشخص است و بنظر می رسد که هوآوی در ساخت بدنه های با کیفیت فلزی بخوبی راه خود را یافته، هر چند که در بسیاری از موارد در P7 و P6 از طرح های شرکتهایی نظیر سونی و اپل الهام گرفته! همچنین در تصاویر آنطور که پیداست شاهد لبه های کاملا گرد و صیقل یافته هستیم که کیفیت یک دستگاه سطح بالا را بخوبی به ما منتقل می کند.

دکمه پاور دستگاه در سمت راست آن خود را نشان می دهد و نیز دکمه های کم و زیاد کردن بلندی صدا هم در زیر ان قرار گرفته. شایعه شده که یک دکمه بسیار کوچک Home نیز به عنوان سنسور اثر انگشت در دستگاه عمل خواهد کرد. شایعه تجهیز P8 به سنسور تشخیص اثر انگشت از آنجایی قوت گرفت که این محصول گواهی TENNA را دریافت کرد و اطلاعات این گواهی توسط سایت های زیادی به بیرون درز یافت. دوربین اصلی در گوشه پشت آن همراه با یک فلاش ال ای دی دوگانه قرار دارد. البته این موارد از تصویر نسبتا کوچک به بیرون درز یافته مشخص هستند.

big

اگر بخواهیم نگاهی هم به مشخصات فنی‌ای که در شایعات و تا کنون از P8 مشخص شده بیاندازیم باید بگوییم که باز هم شاهد یک طراحی بسیار باریک و سطح بالا با فریمی فلزی خواهیم بود. همچنین شایعاتی منشتر گردیده که خبر از مدل ارزانتر با بدنه ای غیر فلزی می دهند. پردازنده مورد انتظار برای گوشی یاد شده Kirin 930 است که ساخت خود هوآوی بوده و در کنار آن هم گفته می شود که P8 از ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می برد. حافظه ذخیره سازی داخلی دستگاه هم ۳۲ گیگابایت اعلام شده. صفحه نمایش این محصول ۵/۲ اینچی و با کیفیت FullHD ۱۰۸۰p خواهد بود. دوربین اصلی نیز بنا به شایعات یاد شده ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو نیز همچنان ۵ مگاپیکسل اعلام گشته. باتری در نظر گرفنته شده برای P8 هم ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد داشت.

تمامی این ویژگی ها به خوبی با تصاویر قبلی لو رفته از محصول مورد اشاره همخوانی دارد. همانطور که گفتیم قرار است دو هفته دیگر این گوشی به صورت رسمی توسط هوآوی معرفی شود و در تتیجه به زودی صحت این شایعات و تصاویر را خواهیم فهمید. با گویا آی تی همراه باشید تا به محض در یافت اخبار جدید شما را در جریان آنها قرار دهیم.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *