نسل جدید ساعت هوشمند Moto 360 با ارتقا صفحه نمایش همراه خواهد بود

نسل جدید ساعت هوشمند Moto 360 با ارتقا صفحه نمایش همراه خواهد بود
  • 1394/1/15
  • مجتبی
  • 0

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به دلیل رزولوشن پایین صفحه نمایش ساعت هوشمند Moto 360 دلتان نمی آمد که پولی بپردازید، حالا خبری رسیده که ظاهرا موتورولا قصد دارد در مدل جدید این محصول صفحه نمایش آن را ارتقا داده و روزولوش ۳۶۰ در ۳۶۰ را برای آن در نظر بگیرد.

مدل کنونی موتو ۳۶۰ از صفحه نمایشی گرد با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۹۰ پیکسل بهره می برد که ۳۰ پیکسل آن هم به صورت خاموش در بخش زیرین قرار دارند جراکه با وجود گرد بودن صفحه نمایش این ساعت، بخش پایینی آن گرد نیست. با رزولوشن جدیدی که قرار است در مدل آینده این ساعت بکار رود ظاهرا مشکل یاد شده برطرف خواهد شد.

شناسه مدل سخت افزاری برای مدل جدید محصول مورد اشاره Smelt است اطلاعاتی که از دستگاه مورد بحث به بیرون درز یافته توسط فایل های لاگ یک توسعه دهنده اپلیکیشن از هلند بدست آمده اند.

iWatch-rumored-to-be-circular-and-slimmer-than-Moto-360-2-Doi-Toshin-750x410

در مدل جدید

دیگر مشخصاتی که از ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ مشخص گردیده سیستم عامل اندروید پوشیدنی (Android Wear) نسخه ۵/۱ است و از پردازنده armeabi-v7a در آن استفاده شده که بنظر می رسد از تکنولوژی ساختاری ARM V7 بهره می برد.

البته این اولین باری نیست که در مورد مدل جدید ساعت هوشمند کلاسیک موتورولا خبری منتشر شده و چند هفته قبل نیز وب سایت معتبر Trachradar تعدادی قاب که احتمال می رود متعلق به Moto 360 جدید باشند را منتشر نمود.

هنوز اطلاعتی در مورد زمان عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای مدل جدید ساعت هوشمند موتورولا وجود ندارد اما انتظار می رود که صنعت ساعت های هوشمند شاید یک روز درخشان باشد که در آنروز شاهد معرفی نسل جدید Moto 360 خواهیم بود. با توجه به محبوبیتی که نسل کنونی این گجت در میان کاربران بدست آورده قطعا شاهد یک جهش خوب در مدل جدید خواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *