Galaxy S6 هم مانند iPhone 6 plus خم می شود

Galaxy S6 هم مانند iPhone 6 plus خم می شود
  • 1394/1/15
  • علی رضاپور
  • 0

خم شدن iPhone 6 plus چند مدتی است که سوژه ی سایت ها و رسانه ها شده اند و رسوایی بزرگی برای Apple در پی داشته است. iPhone 6 plus در جیب کاربران خم می شد. اخیرا خبر ها از خم شدن Galaxy S6 نیز حکایت می کنند.

این رسوایی تا جایی برای Apple پیش رفت که این کمپانی مجبور به عذر خواهی از کاربران خود شد. سمت چپ تصویر بالا Galaxy S6 و در کنارش رقیب آن یعنی iPhone 6 plus قرار دارد. ویدئوی منتشر شده نشان می دهد ، با همان فشاری که i Phone زیرش خم شد، پرچم دار جدید سامسونگ هم خم می شود.

هر دوی این اسمارت فون ها در فشار ۱۱۰ lbs مقاومت می کنند و خم نمی شوند اما با کمی افزایش فشار، طاقت نیاورده و چیزی که نباید پیش بیاید رخ خواهد داد. البته لازم به ذکر است که پرچم دار i Phone 6 plus ، Apple، در فشار بیشتر از ۱۱۰ lbs خم می شود، اما صفحه نمایش  Galaxy S6 Edge ترک می خورد.

اما HTC One M9 اینطور نیست. این اسمارت فون در برابر فشار ۱۲۰ lb هم طاقت می آورد؛ بدون اینکه هیچ آسیبی به آن وارد شود. Galaxy S6 Edge در این آزمایش، با ۱۴۹ lbs فشار بطور کامل خرد و غیر قابل استفاده شد در حالیکه iPhone 6 plus با فشار ۱۸۰ lb خرد و شکسته شد. پس نتیجه می گیریم که Galaxy S6 از iPhone 6 plus هم آسیب پذیر تر است.

اگر ویدئو را ببینید، روایتگر همه چیز خواهد بود.

برای دانلود این ویدئوی بحث بر انگیز اینجا کلیک کنید.

[منبع: Neo Win]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *