صفحه نمایش برخی از گوشی های سامسونگ گلکسی edge S6 خارج شده از جعبه،‌ دارای خط و خش می باشد

صفحه نمایش برخی از گوشی های سامسونگ گلکسی edge S6 خارج شده از جعبه،‌ دارای خط و خش می باشد
  • 1394/1/17
  • علیرضا اصغری
  • 0

گزارش هایی  از تعدادی از کاربران دریافت شده است مبنی بر اینکه صفحه نمایش گوشی سامسونگ edge S6 ، دارای خط و خش هایی به نازکی یک تار مو می باشد که البته نسبتا قابل ملاحظه بوده و شما به محض خارج کردن گوشی از بسته بندی آن،  متوجه این خراش ها خواهید شد. البته این خراش ها،‌ قاعدتا به بزرگی خراش های ایجاد شده ناشی از کلید های شما،‌ زمانی که گوشیتان در جیبتان قرار دارد، نیست. ولی این خطوط سایش، ‌از زاویه ای که نور مناسب به صفحه نمایش گوشی بتابد، ‌کاملا قابل مشاهده است. شاید چیزی مشابه زمانی که شما برای پولیش و براق کردن یک ماشین،‌ بیش از حد از مواد شوینده استفاده می نمایید و پس از آن خراش هایی بر روی سطح بدنه ماشین مشاهده خواهد شد.

مدل edge S6 دارای یک صفحه نمایش با شیشه اختصاصی گوریلا گلس(Gorilla Glass) بوده که به صورت سه بعدی حرارت داده شده است و لبه آن در جلو به دو طرف خم شده است تا صفحه انعطاف پذیر AMOLED را احاطه نماید و به همراه بستر پلاستیکی آن، این صفحه نمایش خمیده از دو طرف را برای این گوشی پرچم دار، تبدیل به یک صفحه یکتا و خاص نماید. با همه این تفاسیر، ‌همچنان توضیحی برای اینکه چرا بعضی از گوشی های خارج شده از جعبه دارای خط و خش هستند و برخی نیستند،‌ وجود ندارد و این احتمال وجود دارد که این مشکل، ‌یه مشکل فله ای بوده که فقط برای گروهی از گوشی ها ایجاد شده است. هر چند برای تقویت این سوءظن باید به این مساله اشاره شود که تصویری که حاصل کنار هم قرار گرفتن دو صفحه نمایش گوشی گلکسی edge S6 با صفحه نمایش خش دار و بدون خش بوده است، نشان دهنده تفاوت فاحش در رنگ نمایش داده شده می باشد. تفاوتی که به وضوح توسط چشم یک فرد غیر کارشناس نیز قابل تشخیص می باشد.

البته تا کنون، ‌این مشکل برای گوشی های عرضه شده توسط اپراتور T-Mobile وجود داشته است. البته خب این مساله نیز طبیعی است زیرا تاکنون هیچ اپراتور دیگری سامسونگ گلکسی edge S6 را ارائه و ارسال نکرده است ولی به هر حال مشاهده فقط چند نمونه خش دار،‌ آنقدر مساله کوچکی است که حتی نمی تواند به عنوان یک “مساله” مطرح شود و یا آنرا به عنوان یک مشکل سراسری تعمیم داد.

منبع: [GSMArena]

S6 Edge-1

با قرار گرفتن صفحه نمایش در معرض نور،‌ خط و خش ها به وضوح مشاهده می شود

S6 Edge-2

S6 Edge-3

S6 Edge-5

تصویر بالا که مقایسه تو صفحه نمایش خش دار و بدون خش را نشان می دهد، به وضوح تفاوت رنگ نمایش داده شده را مشخص می کند.

منبع: [GSMArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *