گوگل در حال مذاکره برای رومینگ بین المللی رایگان برای تلفن های اندرویدی است

گوگل در حال مذاکره برای رومینگ بین المللی رایگان برای تلفن های اندرویدی است
  • 1394/1/17
  • مهرداد فراهانی
  • 0

گوگل همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش استفاده از محصولات خود در میان مصرف کنندگان در سراسر جهان است. این شرکت درحال حاضر درحال گفتگو با هاچینسون وامپئوما برای انجام یک معامله است که هزینه های رومینگ بین المللی برای تلفن های اندرویدی را از بین ببرد.androidlogo1

گوگل میخواهد با برداشتن رومینگ در بازار تلفن همراه آمریکا بین شبکه خود و شبکه های دیگر، آرزوی خود را عملی کند و گزینه های مقرون به صرفه ای را برای کاربران تلفن های اندرویدی فراهم کند. ایده این است که یک نرخ ثابت برای تماس، پیام ها و اینترنت تلفن همراه بدون در نظر گرفتن جابه جایی منطقه ایجاد گردد.

این کار تا حد زیادی در کشورهایی که اپراتورهای مخابراتی کنترل بازار تلفن همراه را با ارائه معاملات یارانه ای در فروش گوشی های هوشمند به دست گرفته اند کارایی دارد.

طرح بزرگتر این است که هیچ هزینه رومینگ بین المللی برای کاربران اندروید در سراسر بازارهای جهانی دریافت نشود. بدیهی است این پروژه آزاد سازی رومینگ بین المللی با ایالات متحده و برای شهروندان این کشور شروع می شود و سپس با معامله با اپراتورهای پیشرو در کشورهای دیگر نیز تحقق میابد.

گوگل در حال حاضر بر روی ویژگی Google Voice مانور زیادی میدهد، اما با ارائه رایگان رومینگ بین المللی، کاربران بیشتر به اندروید گوگل به جای حرکت به دیگر سیستم عامل های تلفن همراه وسوسه می شوند.

[منبع: GSMarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *