آغاز پیش فروش استیک Intel compute با قیمت ۱۱۰ دلار

آغاز پیش فروش استیک Intel compute با قیمت ۱۱۰ دلار
  • 1394/1/17
  • علی رضاپور
  • 0

مدتی پیش در نمایشگاه CES شرکت اینتل از یک استیک با قابلیت اتصال به رایانه رونمایی کرد که به شما اجازه می داد یک رایانه را در جیب خود قرار دهید. اکنون این دستگاه وارد فاز پیش فروش شده است. استیک های جدید اینتل با قیمت ۱۱۰ دلار، یکی از مناسب ترین نمونه ها در نوع خود می باشد.

کسانی که این محصول را پیش خرید کرده اند، تقریبا یک ماه بعد به دستشان خواهد رسید. اگر کار شما به گونه ای است که باید همیشه مطالب رایانه خود را به همراه داشته باشید و اسمارت فونتان کفاف آن را نمی دهد، Intel compute stick یک گزینه ی مناسب برای شما خواهد بود.

اندازی ی آن تقریبا کمی بزرگ تر از استیک های USB می باشد.  این استیک از پردازنده ی Bay Trail Atomبهره می برد. دستگاه یاد شده دارای ۲ گیگابایت RAM، یک پورت USB 2.0 ، کارت خوان microSD و همچنین یک پورت micro USB که وظیفه ی تامین انرژی آن را به عهده دارد. از جمله ماژول های ارتباطی Intel compute stick می توان از WiFi و Bluetooth 4.0 نام برد.

پیش فروش این استیک هم اکنون در سایت های Newegg ، Amazon و خرده فروشی های دیگر شروع شده است.

فناوری استیک ها مدت زیادی است در دنیای تکنولوژی وارد شده اند و این محصول تازگی خاصی ندارد اما باید دید که اینتل چه کار هایی برای جذب کاربر اندیشیده است.

[منبع: NeoWin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *