ال جی رابط کاربری گوشی هوشمند جی ۴ را به همراه ویژگی های آن در ۲۸ آوریل به نمایش می گذارد

ال جی رابط کاربری گوشی هوشمند جی ۴ را به همراه ویژگی های آن در ۲۸ آوریل به نمایش می گذارد
  • 1394/1/17
  • مبين
  • 0

ال جی می خواهد که گوشی هوشمند جی ۴ را معرفی کند و پس از آن برنامه هایی مربوط به عرضه شدن آن را به بازار بچیند. هفته گذشته برخی از مشخصات سخت افزاری این دستگاه با بنچ مارک GFXBench فاش شد و پیش از این اعلام شد که ال جی پرچم دار جدید خود را در تاریخ ۲۸ آوریل نیز معرفی خواهد کرد.

این شرکت ویدئویی جدیدی را منتشر کرد که تجربه کار با LG UX 4.0 را نشان می داد که رابط کاربری اندروید در این گوشی است. LG UX 4.0 شامل تغییراتی از قبیل طیف رنگ و تعدادی ویژگی های جدید در جی ۳ است.

درباره ویژگی های این گوشی هوشمند صحبت هایی شده است که چیزهایی مانند شات سریع و حالت دوربین خواهند بود. اگر کاربر دکمه صدای این دستگاه را در حالت دوربین دو بار رو به پایین فشار دهد منطقه جغرافیایی رو عکس برچسب داده خواهد شد. علاوه بر این امکان سفارشی سازی تنظیمات آب و هوا نیز در آن وجود دارد. همچنین خبر از وجود اپلیکیشن های جدید موسیقی و سلامتی نیز هست.

Capture

نسخه اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی نیز با کیت کت جایگزین شده است البته این اخبار همچنان شایعه محسوب می شود و طرح نهایی این دستگاه را باید توسط خود ال جی در تاریخ گفته شده ببینیم. حال نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *