بهترین برنامه های جدید برای اندروید و iOS

بهترین برنامه های جدید برای اندروید و iOS
  • 1394/1/18
  • مهرداد فراهانی
  • 0

سلام به شکارچیان برنامه! اگر شما مایل به دیدن و انتخاب بهترین برنامه های جدید در این ماه هستید حتما این مقاله را بخوانید. اگر شما هیجان زیادی برای نصب برنامه های تازه و نو برای دستگاه های اندرویدی یا iOS خود هستید در اینجا بهترین برنامه های جدید که ما موفق به کشف آنها در هفته گذشته شدیم را خواهید دید.ما برخی از برنامه های جالب را برای دو سیستم عامل محبوب آماده کردیم که آن ها را بررسی می کنیم.

بیایید با برنامه های جدید برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید شروع کنیم

Riff

دانلود (رایگان): اندروید | IOS

در واقع، شما با دیدن یک کلیپ کوتاه از آن که در اپ استور قرار گرفته می توانید کارایی های آن را ببینید. شما با این نرم افزار می توانید به ضبط کلیپ با دوستانتان بپردازید. این برنامه به طور بالقوه می تواند به انتشار برخی از محتویات ویدئویی عالی در اینترنت منجر شود، اما این نیز وجود دارد که تبدیل به یک لانه برای کلیپ های خسته کننده شود. همه چیز بستگی به استفاده شما دارد.

Riff

File transfer by Infinit

دانلود (رایگان): اندروید | iOS

این برنامه یکی از برنامه های اشتراک گذاری فایل و ابزار انتقال است که در نسخه های اندروید، IOS، ویندوز PC و مک منتشر شده است. این برنامه رایگان و سریع است و به نظر می رسد واقعا خوب بوت می شود.

File-transfer

برنامه های جدید اندروید

Castro

دانلود (رایگان)

این یک برنامه نظارت بر سخت افزار بسیار استاندارد است که موفق به پایبندی به روش طراحی گوگل شده است و به خوبی اطلاعات خود را ارائه می کند،  توسعه دهنده وعده به روز رسانی های بیشتر را داده و قرار است ویژگی هایی مانند ویدجت، به آن اظافه گردد بنابراین اگر شما یک برنامه نظارت ندارد، به فکر نصب آن باشید.

۱

AppSlinger – Best Free Apps

دانلود (رایگان)

AppSlinger که در اینجا به طور مداوم نظارت بر انتشار بازی ها و زمانی که یک بازی جالب می‌آید هشدار می دهد. ما فرض می کنیم که توسعه دهنده ممکن است مایل به گسترش قابلیت اسکن برای برنامه ها باشد. با این حال، در حال حاضر، AppSlinger فقط بازی را برای شما پیدا و معرفی می کند. شما با انجام تنظیمات خود می توانید به انجام بهتر این کار کمک کنید.

 AppSlinger.jpg

KX Music Player

دانلود (رایگان)

این یک برنامه پخش موسیقی با کیفیت بالا همراه با اکولایزر، تقویت صدای باس، و Virtualizer است. اگر شما یکی از افرادی هستید که نیاز به تنظیم کردن با تنظیمات اکولایزر دارید، این برنامه برای شما مفید می باشد.

KX-Music-Player.jpg

برنامه های جدید iOS

Office Lens

دانلود (رایگان)

این برنامه توسط مایکروسافت ارائه شده است و درواقع همه چیز را برای گرفتن یک عکس از هر سند / طرح مورد نظر شما و تبدیل آن به یک یادداشت دیجیتالی قابل ویرایش در اختیارتان قرار می دهد. مایکروسافت می تواند به نوبه خود تصاویر شما را به ورد، پاورپوینت، و یا فایل های PDF تبدیل کند و یا فقط عکس ها را سریعا در وان‌نوت آپلود کند. این برنامه خوبی هم برای متخصصان و هم برای مبتدی ها است.

Office-Lens

Montage

دانلود (رایگان)

برنامه ای ساده، که هدف آن کمک به شما برای راحتی برش و ترکیب فیلم ها با هم و همچنین اضافه کردن یک موسیقی متن به فیلم و انتشار فوری آن به در وین / اینستاگرم است.

Montage

Blur Tool

دانلود با قیمت ۰.۹۹ دلار

آیا ویرایشگر عکس شما فاقد افکتی برای ایجاد یک صحنه تار است؟ خب، این برنامه می تواند کمکتان کند. این برنامه کمی کند عمل می کند پس ممکن است سوال برانگیز باشد که آیا شما می خواهیم ۱ دلار برای آن هزینه کنید؟ اما هنوز مانده کار با آن ساده است و قادر به انتخاب دقیق قسمتی که قرار است مات شود می باشد.

Blur-Tool

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *