ال جی به طور رسمی از رابط کاربری UX 4.0 باری LG G4 رونمایی کرد

ال جی به طور رسمی از رابط کاربری UX 4.0 باری LG G4 رونمایی کرد
  • 1394/1/18
  • مجتبی
  • 0

ال جی از رابط کاربری جدید خود که قرار است به زودی از راه برسد به طور رسمی رونمایی کرد. این رابط کاربری را ما برای اولین بار در گوشی جدید این شرکت که قرار است به زودی معرفی شود یعنی G4 خواهیم دید. LG UX 4.0 بر اساس سه نسخه قبلی تولید شده و از زمان معرفی LG Optimus G در سال ۲۰۱۲ تا کنون این شرکت کره ای بر روی آن کار نموده تا اکنون به این مرحبه و نسخه ۴ برسد.

یک ویدئو تبلیغاتی نیز دیروز منتشر شد که در چند دقیقه برخی از ویژگی های کلیدی این رابط کاربری را از نسخه های قبلی تا کنون معرفی می نمود. بخش Quick Memo و QSlide  از جمله این ویژگی ها هستند. همچنین KnockON  و KnockCode  نیز از نسخه دوم رابط کاربری انحصاری ال جی پای خود را در گوشی کاربران باز کردند و نیز ژست های حرکتی و تنظیمات جدید مربوط به آنها در ویدئو یاد شده به نمایش گذاشته شد.

۱۱۱۱

نهایتا حالا شاهد معرفی LG UX 4.0 هستیم که حالت دستی دوربین و بخش هشدارهای هوشمند را برای کاربران به ارمغان آورده. دوربین تلفن هوشمند LG G4 سه حالت مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد. حالت ساده، حالت معمولی و حالت دستی. بر اساس مهارت عکاسی هر فرد می تواند حالت مورد نظر خود را انتخاب کند. در حالت دستی شما دسترسی کاملی به تنظیمات مختلف و جزئی برای ثبت تصاویر و ضبط ویدئوها خواهید داشت.

بخش هشدارهای هوشمند هم ویژگی جدیدی است که در این نسخه از رابط کاربری ال جی اضافه شده. البته نمونه ای از این قابلیت را در LG G3 دیده بودیم. در واقع کارهای معمول و روتینی که در گوگل ناو در حین انجام کارهای روزانه تان می دیدید را می توانید با این بخش تحت کنترل داشته باشید.

ویژگی های دیگر نیز شامل بهبودهایی در اپلیکیشن تقویم است که حالا بخش یادآوری ها و رویداد ها را از قبل بهتر کرده و می توانید دوستانتان را از طریق شبکه های اجتماعی به رویدادهای مورد نظر دعوت کنید. تمام این کارها را به سادگی با یک درگ دراپ می توان انجام داد.  در بخش گالری تصاویر هم شاهد حالتی برای دسته بندی تصاویر بر اساس رویداد ها و مکان هستیم.

بر اساس شایعات و بنچمارک ها تا کنون مشخص شده که LG G4 از صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی با کیفیت QHD عرضه خواهد شد. همچنین پردازنده بکار رفته در این گوشی به احتمال زیاد اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود نیز از ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی در آن استفاده خواهد شد. دوربین اصلی دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت ۲۱۶۰p را داراست. دوربین جلویی محصول یاد شده نیز بنا به شایعات ۸ مگاپیکسلی است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *