روزنگار ؛‌ اینفوگرافی بش قرن ۲۰ و ۲۱/ تاریخ پیشفروش اپل واچ و بیشتر

روزنگار ؛‌ اینفوگرافی بش قرن ۲۰ و ۲۱/ تاریخ پیشفروش اپل واچ و بیشتر
  • 1394/1/18
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی

none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی

none* نام یک بازی پازل اندرویدی است که خب، هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند چیست. تمام چیزی که بازی در اختیارتان میگذارد یک سؤال است و یک کیبورد. همین! این سؤال می‌تواند هر چیزی باشد، از یک جمع و تفریق ساده گرفته، تا ارتباط کلمات، اعداد و… . هر بار که جواب صحیح را بدهید به مرحله‌ای بالاتر می‌روید. سؤال‌های این برنامه به‌صورت اتفاقی چیده شده‌اند و نمی‌توان حدس زد سؤال بعدی در چه زمینه‌ای خواهد بود و این غافلگیری، خود بر جذابیت بازی می‌افزاید.

شارپ به دنبال فروش واحد تجاری پنل های LCD تلفن های هوشمند و تبلت خود است

Sharp_Head_Office~01

شرکت شارپ الکترونیک همچنان در سوددهی با مشکل روبروست. این شرکت به زودی سومین ضرردهی خالص در چهار سال اخیر را گزارش خواهد کرد و دو بانک در ژاپن به شارپ پیشنهاد فروش بخش های ضررده را داده اند. بنابراین این شرکت به دنبال فروش بخش پنل های LCD خود می باشد. روزنامه Nikkei business گزارش می دهد این بخش، که پنل های LCD را برای تلفن های هوشمند و تبلت تولید می کند پیش از پایان ماه مارس (اواسط اردیبهشت) فروخته خواهد شد. به نظر می رسد شرکت دولتی شبکه فناوری ژاپن (INCJ) پیشنهادی به ارزش ۸۴۰ میلیون دلار برای خرید این بخش ارائه کند.

تاریخ پیش فروش Apple Watch اعلام شد

Apple-Watch-logo-main1

بدون تردید اپل واچ ها محبوب ترین دستگاه کوپرتینو می باشد. همه می دانیم که تاریخ انتشار این ساعت های کمپانی اپل، بیست و چهارم آوریل ۲۰۱۵ مصادف با ۴ اردیبهشت ۹۴ است؛ اما این محصول مانند هر محصول دیگر چند هفته قبل از انتشار اصلی، پیش فروش می شود. اپل در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۵ مصادف با ۲۱ فروردین ۹۴ پیش فروش اپل واچ را آغاز می کند. آغاز پیش فروش در منطقه های زمانی مختلف فرق می کند. به عنوان مثال افرادی که در کشور های ایالات متحده ی آمریکا و کانادا زندگی می کنند، می توانند از ساعت ۱۲:۰۱ بامداد (۰۰:۰۱) شروع به پیش خرید کنند.

بهترین برنامه های جدید برای اندروید و iOS

Screen Shot 2015-04-06 at 8.20.15 PM

سلام به شکارچیان برنامه! اگر شما مایل به دیدن و انتخاب بهترین برنامه های جدید در این ماه هستید حتما این مقاله را بخوانید. اگر شما هیجان زیادی برای نصب برنامه های تازه و نو برای دستگاه های اندرویدی یا iOS خود هستید در اینجا بهترین برنامه های جدید که ما موفق به کشف آنها در هفته گذشته شدیم را خواهید دید.ما برخی از برنامه های جالب را برای دو سیستم عامل محبوب آماده کردیم که آن ها را بررسی می کنیم.

۴ آنتی ویروس برتر اندرویدی در سالی که گذشت

android-antivirus

شاید ویروس به آن معنایی که در رایانه ها و برای سیستم عامل ویندوز مطرح است برای سیستم عامل های دیگر همچون اندروید و آی او اس مطرح نباشد، اما این بدان معنا نیست که گوشی یا تبلت شما هیچ نیازی به برنامه های آنتی ویروس ندارد. وظیفه آنتی ویروس ها تامین امنیت است و این امنیت در رابطه با گوشی ها و تبلت ها شکل جدیدی به خود میگیرد که ممکن است در رابطه با رایانه های شخصی و مخصوصا رایانه های رومیزی مطرح نباشد. جلوگیری از سرقت یکی از شکل های جدید تامین امنیت است که در بسیاری از آنتی ویروس های عرضه شده برای موبایل لحاظ شده است. از طرفی این آنتی ویروس ها با داشتن قابلیت هایی همچون تشخیص کرم های اینترنتی و سایت های کلاهبرداری همانند آنتی ویروس های عرضه شده برای رایانه های شخصی تامین امنیت شما هنگام وبگردی را نیز بر عهده دارند. اگر تا به حال هیچ آنتی ویروسی در گوشی یا تبلت خود نصب نکرده اید، پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر این کار را انجام دهید. در زیر به طور مختصر به معرفی ۴ آنتی ویروس برتر سال ۲۰۱۴ خواهیم پرداخت.

ال جی به طور رسمی از رابط کاربری UX 4.0 باری LG G4 رونمایی کرد

gsmarena_002

ال جی از رابط کاربری جدید خود که قرار است به زودی از راه برسد به طور رسمی رونمایی کرد. این رابط کاربری را ما برای اولین بار در گوشی جدید این شرکت که قرار است به زودی معرفی شود یعنی G4 خواهیم دید. LG UX 4.0 بر اساس سه نسخه قبلی تولید شده و از زمان معرفی LG Optimus G در سال ۲۰۱۲ تا کنون این شرکت کره ای بر روی آن کار نموده تا اکنون به این مرحبه و نسخه ۴ برسد.

محققان روشی کم هزینه تر برای تبدیل کربن دی اکسید یافتند

۴۶۵۴۲۱۲۳۴+۹۸۹۲

پس از انقلاب صنعتی مخصوصا بعد ار قرن بیستم، بشر با حجم عظیمی از کربن دی اکسید موجود در جو روبرو شد. این میزان از گاز این گاز بر اثر سوختن هیدروکربن ها (سوخت های فسیلی) تولید می شود. مهندسان و محققان شیمی در صدد ایجاد روش های تبدیل کربن دی اکسید به فراورده های مفید تر مانند هیدروکربن ها هستند. البته در حال حاضر چندین روش برای تبدیل این گاز وجود دارد اما بسیار گران تمام می شود.

روزنگار امروز هم در همینجا به پایان رسید و مهمترین خبرهای فناوری روز را به صورت خلاصه به اطلاع شما خوبان رساندیم. یک روز دیگر هم در گویا آی تی با شما بودیم و می توانید سایر مطالب امروز را هم در زیر مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

Lumia 640 جدید در بریتانیا با قیمت ۱۷۰ یورو آماده ی فروش است

نیکون از ابزار جدید کمکی برای عکسبرداری سلفی رونمایی کرد

ایران در علوم و فناوری های سلول های بنیادی رتبه دوم را کسب نمود

روتر ۳۰ دلاری هوآوی با پردازنده دو هسته ای اما نه با سیستم عامل اندروید

ماژول دوربین “آر پی جی” مانندِ مدلِ AIR A01 المپیوس می تواند منجر به دستگیری شما گردد

آیا می دانید که اولین گوشی با صفحه نمایش سه بعدی در سال ۲۰۰۲ عرضه شد؟

۶ ترفند گوگل که احتمالا از آن بی‌خبر هستید

اینفوگرافی: بشر قرن ۲۰ و بشر قرن ۲۱

باتری آلومینیومی جدیدی که در ۶۰ ثانیه شارژ می شود

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *