تست Galaxy S6 با آتش، خراشیدن و خم کردن[ویدئو]

تست Galaxy S6 با آتش، خراشیدن و خم کردن[ویدئو]
  • 1394/1/20
  • علی رضاپور
  • 1

چندی پیش خبر خم شدن Galaxy S6 در رسانه های مختلف، رسوایی شدیدی را برای کمپانی سامسونگ در پی داشت. البته قاب فلزی این اسمارت فون باعث مقاومت در برابر خش شده است و همچنین توانایی تحمل آتش های کوچک را هم دارد. اگر مایل هستید که فیلم شکنجه ی Galaxy S6 را ببینید با گویا آی تی همراه شوید.

در این ویدئو، هر کاری که فکرش را کنید بر روی این اسمارت فون انجام داده اند؛ از خراشیدن با میخ تا قرار دادن شعله ی فندک روی آن و همچنین خم کردن. دوقلو های جدید سامسونگ، Galaxy S6 و  Galaxy S6 Edge از آلیاژ ۶۰۱۳ آلومینیوم بهره می برند. این امر سبب مقاومت بیشتر آن ها شده است.

این نوع آلومینیوم در بدنه ی هواپیما ها هم کاربرد دارد. همچنین کمپانی اپل هم برای ساخت iPone 6 از آلیاژی مشابه این آلیاژ بهره برده است. با این تفاوت که آلیاژ مورد استفاده ی سامسونگ ۱٫۵ برابر محکم تر و ۱٫۲ برابر مقاوم تر در برابر خش می باشد.

در این ویدئو کار های زیادی روی Galaxy S6 صورت گرفته است. البته این اسمارت فون آسیب های اندکی دیده است اما پس از اتمام کار هنوز هم کار می کند. این می تواند یک امتیاز مثبت برای سامسونگ باشد تا رسوائی های اخیر را بپوشاند.

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *