HTC قصد ندارد One M9 plus را در اروپا و آمریکا عرضه کند

HTC قصد ندارد One M9 plus را در اروپا و آمریکا عرضه کند
  • 1394/1/20
  • علی رضاپور
  • 0

HTC بامداد امروز دو اسمارت فون با صفحه نمایش Quad HD را معرفی کرد که باید در چین به فروش برسند. HTC One E9 plus و HTC One M9 plus. اسمارت فون M9 plus تقریبا مشابه نسخه ی M9 است با این تفاوت که M9 بر خلاف مدل مشابهش بدنه ی فلزی ندارد و کوچک تر از آن است.

 HTC One M9 plus از طراحی منحصر به فردی بهره می برد. چیزی که این اسمارت فون را از نمونه ی مشابه خود متمایز می کند یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش که آن را بسیار خاص نشان می دهد، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و یک پردازنده ی هشت هسته ای MediaTek MT6795T با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز می باشد.

ولی آیا M9 plus تبدیل به یک اسمارت فون انحصاری برای چین شده است؟ آیا این محصول به کشور های دیگر راه پیدا می کند؟ در جواب باید گفت که امکان دارد این اسمارت فون در خرده فروشی های اینترنتی موجود باشد ولی ایالات متحده ی آمریکا، کانادا و قاره ی اروپا در این لیست نیستند. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نشده که این محصول در کدام خرده فروشی اینترنتی به فروش خواهد رسید.

OneMax-Press-03-970-80

چیزی که می دانیم این است که کمپانی HTC به هیچ وجه نمی خواهد پرچم دار جدیدش را در آمریکای شمالی و اروپا عرضه کند. اروپا و آمریکای شمالی (کانادا و ایلات متحده ی آمریکا) بهترین مکان برای فروش محصولات دیجیتالی مخصوصا اسمارت فون ها می باشد؛ با این حال هیچ اطلاعی از تصمیم عجیب HTC نداریم.

شاید دلیل این امر وجود برند های مختلف اسمارت فون ها باشد و HTC ریسک رقابت با این خیل عظیم اسمارت فون ها را به جان نخرد؛ یا شاید HTC می خواهد سوژه ی خبر ها شود تا بتواند مردم اروپا و آمریکا را بطور ناگهانی شگفت زده کند. و شاید هم این کمپانی بخواهد در سال جدید محصول خود را در کشور های یاد شده عرضه کند. هیچ چیزی قطعی نیست. فقط باید منتظر ماند.

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *