آپدیت جدید HTC One M9 که باعث بهبود کیفیت دوربین آن شد

آپدیت جدید HTC One M9 که باعث بهبود کیفیت دوربین آن شد
  • 1394/1/21
  • علی رضاپور
  • 0

تقریبا یک ماه پیش هنگامی که ویژگی های HTC One منتشر شده بود، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی آن در نگاه اول تعجب همه را بر می انگیخت اما وقتی که تصویر های گرفته شده توسط آن را مشاهده کنیم می بینیم که کیفیت چندانی ندارد. HTC برای این مشکل پرچم دار خود چاره ای اندیشیده است.

بروز رسانی HTC One M9 باعث بهبود کیفیت دوربین ۲۰ مگاپیکسلی آن شده است. کاربران می توانند از ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) این نسخه را بروز رسانی کنند. AT&T و T-Mobile یک هفته بعد از تاریخ مقرر بروز رسانی خواهند شد؛ یعنی ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین).

اما این آپدیت چگونه باعث ارتقای کیفیت دوربین می شود؟ در پاشخ باید گفت که آپدیت یاد شده باعث بهبود توانایی های دوربین این اسمارت فون می شود. به عبارتی دیگر، این آپدیت دوربین را در گرفتن عکس های داخل فضای بسته، فضای باز، عکس های دسته جمعی و عکس با نور فلش یاری می دهد. این چهار نوع عکس یاد شده به هیچ وجه نیاز به تنظیمات یکسانی ندارند.

از ماه مارس خرید اینترنتی این اسمارت فون شروع شده است. قیمت آن ۱۹۹ دلار می باشد. البته نسخه ی بهتر آن که M9 plus نام دارد در آمریکا به فروش نمی رسد. در ذیل چند عکس گرفته شده از HTC One M9 را می بینید که تصاویر سمت چپ قبل از آپدیت و تصاویر سمت راست بعد از آپدیت هستند.

 [منبع:Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *