مایکروسافت از آفیس آنلاین و یکپارچه سازی با دراپ‌باکس رونمایی کرد

مایکروسافت از آفیس آنلاین و یکپارچه سازی با دراپ‌باکس رونمایی کرد
  • 1394/1/21
  • مجتبی
  • 0

بر خلاف آنچه حقیقت دارد و با آنکه مایکروسافت سرویس آنلاین ابری ذخیره سازی خود را راه اندازی نموده، حالا ظاهرا این شرکت می خواهد در این زمینه با دراپ باکس همکاری کند و احتمالا قصد دارد در این حوزه به یکی از قدرت های اصلی بدل گردد به همین دلیل هم هست که کاربران اندرویدی و ios مجموعه آفیس می توانند فایل های خود را بر روی حساب های دراپ باکس خود ذخیره نموده و توسط آفیس به آنها دسترسی داشته باشند. مایکروسافت امروز به طور رسمی خبر همکاری با سرویس ابری دراپ باکس را اعلام نمود. اکنون سرویس آفیس آنلاین با دراپ باکس هماهنگ سازی شده.

این یعنی شما میتوانید هنگام کار با آفیس آنلاین، به حساب کاربری دراپ باکس خود وارد شده و فایل های مورد نظر را باز کنید، ویرایش نمایید و یا آنها را مرور کنید. این یکپارچه سازی همچنین به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند فایل های جدیدی که با آفیس آنلاین ایجاد نموده اند را به طور مستقیم در دراپ باکس خود ذخیره سازی نمایند و این گزینه از حالا برای همه در دسترس است. به این صورت می توان فایل ها را در هر دستگاهی گشوده و ادامه ویرایش های لازم را بر روی آنها اعمال کرد.

microsoft-office-online

هماهنگ سازی یاد شده از طریق نسخه تحت وب دراپ باکس هم در دسترس است. در هنگام مشاهده فایل ها در مرورگر، می توان مستقیما آنها را با آفیس انلاین باز نمود. در حال حاضر امکان گشودن و ویرایش و مشاهده فایل های ورد، اکسل و پاور پوینت برای کاربران وجود دارد.

با این همکاری امکان کار بر روی فایل ها برای هر کاربری که از سرویس های یاد شده بهره می برد بسیار آسان تر و بهتر خواهد شد. مایکروسافت گفته که از امروز تجربه جدیدی در هنگام کار با آفیس آنلاین و دراپ باکس برای کاربران فراهم خواهد شد.

[منبع: Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *