تصاویر تلفن هوشمند LG G4 به صورت غیر رسمی لو رفت

تصاویر تلفن هوشمند LG G4 به صورت غیر رسمی لو رفت
  • 1394/1/23
  • مجتبی
  • 0

یک توییت از جابن EvanBlass منتشر شده که شامل لینک g4.xfb.kr است و کاربران را به وب سایتی هدایت می کند که بنظر می رسد هوشمند است. این یعنی ممکن است ال جی وب سایتی را آماده کرده ولی هنوز به طور رسمی آن را معرفی ننموده. تلفن هوشمند LG G4 ظاهرا قرار نیست طی چند هفته آینده معرفی گردد اما تصاویر لو رفته از آن تقریبا همه چیز را برای ما مشخص کرده و می توانیم از همین حالا ببینیم که این محصول چه شکلی خواهد بود.

تصاویر یاد شده، به نوعی مهر تاییدی هم بر شایعات و تصاویر منتشر شده قبلی از پرچمدار ۲۰۱۵ ال جی است. نکته ای که بسیار مشخص است، پیروی از زبان طراحی پرچمدار کنونی کره ای ها یعنی LG G3 است که در G4 هم از همان سبک استفاده شده.

جلو دستگاه و پشت آن به نحوی طراحی شده که احتمالا توجه خیلی از کاربران را به خود جلب خواهد نمود. قبلا خبری منتشر شده بود که بیان می داشت ال جی این محصول را پیش از عرضه در اختیار برخی افراد قرار می دهد تا آن را بررسی و تست نمایند. حالا با تصاویر جدید غیر رسمی منتشر شده از دستگاه مورد اشاره، شاهد رنگ های متنوع این گوشی نیز هستیم.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

ممکن است که ال جی از ترکیب فلز و شیشه در تولید بدنه G4 استفاده کند، اما هنوز این مورد حتمی نیست ولی در هر حال می توان گفت با توجه به شایعات و اخبار و تصاویر قطعا شاهد یک دستگاه با کیفیت ساخت بالا خواهیم بود.

سایتی که در بالا اشاره نمودیم همچنین برخی از مشخصات فنی Lg G4 را هم منتشر کرده. بر طبق گفته این وب سایت گوشی مورد بحث از اندروید ۴.۴.۲ بهره خواهید برد. صفحه نمایش این محصول از نوع LCD کوانتومی و اندازه آن ۵.۵ اینچی است. البته به گمان بسیاری از افراد و منابع معتبر ال جی از صفحه نمایشی با کیفیت QHD استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی گوشی نیز ۱۶ و دوربین جلو هم ۱۳ مگاپیسکلی اعلام شده. لنز دوربین اصلی G4 هم بنا به منبع مورد اشاره دارای گشادگی F1.8 خواهد بود.در زیر می توانید تصاویر بیشتری را از این محصول مشاهده کنید.lg-g4__leak_kr_20 lg-g4__leak_kr_01

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *