با اپلیکیشن Microsoft Office Remote پاورپوینت سخنرانی خود را با گوشی اندروید کنترل کنید

با اپلیکیشن Microsoft Office Remote پاورپوینت سخنرانی خود را با گوشی اندروید کنترل کنید
  • 1394/1/23
  • حمید مداحی
  • 0

اگر شما گوشی اندرویدی دارید  و از آفیس ۲۰۱۳ استفاده می کنید دیگر نیازی نیست هنگام سخنرانی خود برای رد کردن اسلاید ها به لب تاپ خود مراجعه کنید یا کنترل بلوتوثی بخرید. اخیرا مایکروسافت اپلیکیشن رایگان  Microsoft Office Remote را ارائه نموده است که به شما این امکان را می دهد که به سرعت به امکانات آفیس ۲۰۱۳ دسترسی داشته باشید.

شاید بتوان گفت بارزترین کاربرد این اپلیکیشن در مورد پاورپویت باشد. شما با این اپلیکیشن می توانید ارائه خود را کنترل کنید، توضیحاتی برای اسلاید های خود ببینید، از طریق اپلیکیشن نور لیزری بر روی  صفحه نمایش ایجاد کنید و…

این اپلیکیشن دسترسی خوبی برای انتخاب بین ورد و پاور پوینت فراهم می کند. به عنوان مثال شما می توانید صفحات اکسل را با کشیدن انگشت خود روی صفحه (swipe) تغییر دهید و از نمودار های اپلیکیشن استفاده کنید. شما همچنین می توانید با لمس کردن به سادگی صفحات ورد را مرور کنید.

این اپلیکیشن بر روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر اجرا می شود و شما می توانید آن را به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

برای دانلود این نرم افزار از گوگل پلی کلیک کنید

هنوز حرفی در مورد اینکه این اپلیکیشن چه زمانی برای IOS ارائه می شود زده نشده است.

Office Remote پیش از این تنها برای ویندوز فون در دسترس بود اما گویا حرکت به سوی اندروید در استراتژی  “mobile first, cloud first”  رییس مایکروسافت قرار دارد. ایده استقبال از سایر سیستم عامل ها توسط مایکروسافت کمی عجیب و غریب به نظر می رسد.

اما رییس مایکروسافت معتقد است باید به سمتی رفت که کاربران آنجا هستند و بدون در نظر گرفتن اینکه از چه سیستم عاملی استفاده می کنند، از آنجا رد شد.

منبع: [pcworld]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *