گزارش: نوکیا در فکر فروش سرویس نقشه خود Here می باشد

گزارش: نوکیا در فکر فروش سرویس نقشه خود Here می باشد
  • 1394/1/23
  • مهرداد فراهانی
  • 0

شرکت نوکیا تولید کننده سابق تلفن همراه می گوید یکی از گزینه ها برای رهایی از مشکلات و بدهی های مالی این شرکت فروش کسب و کار نقشه Here می باشد. این اطلاعات در یک گزارش جدید از بلومبرگ منتشر شده است و گفته می شود که بر اساس گزارش مالی نوکیا سرویس نقشه Here در حدود ۲٫۱ میلیارد دلار ارزش دارد. هنوز هیچ تصمیم گیری نهایی در این خصوص انجام نشده است، اما ظاهرا نوکیا در حال کمک گرفتن از یک مشاور مالی برای پیدا کردن یک معامله بالقوه است.سرویس نقشه Here یکی از کاملترین و در عین حال یکی از سبکترین سرویس های نقشه می باشد که اپلیکیشن آن درحال حاضر برای پلت فرم های ویندوزفون، ویندوز، اندروید و iOS عرضه شده است.

۸۱۰x465_1h

با توجه به این گذارش هنوز کاملا روشن نیست که نوکیا ممکن است در تلاش برای فروش کسب و کار Here، باشد. اگرچه دیگر منابع می گویند شرکت های خصوصی-صاحب سهام، قرار است آن را بخرد اما هنوز هیچ نامی افشا نشده است.

همچنین گفته شده که یک گروه از تولید کنندگان خودرو آلمانی علاقه مند هستند، که با خرید این سرویس از آن در سرویس GPS محصولات خود بهره ببرند اما باز هم، هیچ نامی گزارش نشده است، البته حدس زدن آن کار آسانی است و می تواند هر یک از سازندگان لوکس خودرو، از جمله BMW، مرسدس بنز، و یا آئودی باشند.

دلیل پیشنهاد نوکیا برای فروش این سرویس این است که برای بهبود یافتن وضعیت این شرکت مبلغی حدود ۲ میلیارد دلار مقدار قابل توجهی خواهد بود.

[منبع: Slashgear]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *