ویندوز ۱۰ برای موبایل پیش نمایش پروژه اسپارتان را به ارمغان می آورد

ویندوز ۱۰ برای موبایل پیش نمایش پروژه اسپارتان را به ارمغان می آورد
  • 1394/1/24
  • مبين
  • 0

چندی پیش بود که مایکروسافت سیستم عامل ویندوز ۱۰ را معرفی کرد و در رویداد مطبوعاتی خود از جایگزین کردن مرورگر جدیدی با نام اسپارن با اینترنت اکسپلورر صحبت کرد که سازگاری کامل را با کورتنا دارد.

این شرکت به طور رسمی از مرورگر اسپارت رونمایی کرد اما تاکنون چیزی مشخصی درباره آن وجود ندارد. این مرورگر همانند اینترنت اکسپلورر در پلتفرم تلفن همراه مایکروسافت یعنی ویندوز فون کار خواهد کرد. آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ برای موبایل پیش نمایش پروژه اسپارتان را به ارمغان می آورد یعنی دستگاه های ویندوز فون دارای این مرورگر نیز خواهند بود.

windows-10-for-phones-demo-640x357

کاربران دسکتاپ با نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ می توانند از مرورگر اسپارتان استفاده کنند. کاربران داخلی ویندوز می توانند از ویندوز فون ۱۰ برای دستگاه های موبایل خود استفاده کنند و پروژه اسپارتان را در دستان خود داشته باشند.

در این نسخه اپلیکیشن های Outlook Mail و Outlook Calendar گنجانده شده است. پیام ها و برنامه های جدید در آن به نمایش گذاشته می شوند. مایکروسافت برای پشتیبانی از دستگاه های بیش تر چند هفته گذشته وعده داده است. گوشی های هوشمند لومیا ۹۳۰ و لومیا ۶۴۰XL به عنوان حمایت کننده از نسخه بتا بهره می برند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *