موتورولا از نسل دوم تلفن هوشمند Moto E 4G در هند رونمایی کرد

موتورولا از نسل دوم تلفن هوشمند Moto E 4G در هند رونمایی کرد
  • 1394/1/24
  • مجتبی
  • 0

موتورولا با تولید تلفن هوشمند Moto E نشان داد که توان خاصی در تولید گوشی های اقتصادی هوشمند دارد. نسل اولیه این محصول مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفت و بخصوص در بازارهای در حال توسعه فروش بسیار خوبی را تجربه نمود. حالا دومین نسل این دستگاه توسط موتورولا در هند معرفی شده که از شبکه های پر سرعت ۴G هم پشتیبانی می کند. فروش این محصول از طریق وب سایت خرده فروشی Flipkart انجام می شود.

نسل جدید Moto E از پردازنده ساخت کوالکام به نام اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد. اگر خاطرتان باشد در نسل اول این گوشی از اسنپدراگون ۲۰۰ استفاده شده بود. به جز این تغییر، سایر مشخصات Moto E جدید مانند مدل ۳g است.

در مورد سایر مشخصات فنی Moto E جدید می توان به دوربین دوم ۰/۳ مگاپیکسلی آن در حلو اشاره نموده. این محصول از شبکه های وای فای هم پشتیبانی می کند و با سیستم عامل اندورید ۵ آنبنات چوبی عرضه می شود. حافظه داخلی این محصول را می توان از طریق کارت حافظه جانبی MicroSD تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد. لازم به ذکر است که گوشی یاد شده از دو سیمکارت پشتیبانی می کند. دوربین اصلی دستگاه نیز ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. پردازنده دستگاه شامل ۴ هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز است که برای دستگاهی با این رده قیمتی، بسیار خوب ارزیابی می شود. صفحه نمایش محصول یاد شده نیز از نوع TFT LCD و ۴/۵ اینچی است.

motorola-moto-e-2nd-gen-xt1521-400x400-imae5yvnbrtaydnx

البته با توجه به نوع پردازنده جدید بکار رقته در مدل جدید محصول مورد بحث، و پشتیبانی آن از ۴G قیمتش هم کمی گران تر شده و به ۱۲۸ دلار رسیده است. قیمت مدل اولیه گوشی یاد شده ۱۱۲ دلار بود. اگر شما هم از علاقمندان به این محصول شده اید می توانید آن را به صورت آنلاین از Flipkart خریدارید نمایید.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *