روزنگار ؛ نقد و بررسی بازی ۵ Dungeon Hunter/ معرفی نسل دوم Moto E و بیشتر

روزنگار ؛ نقد و بررسی بازی ۵ Dungeon Hunter/ معرفی نسل دوم Moto E و بیشتر
  • 1394/1/24
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

نقد و بررسی بازی ۵ Dungeon Hunter

promo_badge.png

طی سال های اخیر شاهد عرضه بازی های بسیار معروفی در ژانرهای مختلف از شرکت گیم لافت بوده ایم. بازی هایی همچون “آسفالت” که در حوزه بازی های موبایل معروفیتی کسب کرده اند که در حد و حدود بازی Need for Speed‌ در حوزه بازی های رایانه است. سری بازی های Dungeon Hunter نیز یکی دیگر از موفقیت های این شرکت در ژانر نقش محور است که ادامه یافتن آن تا قسمت پنجم را میتوان گواهی بر موفقیت نسخه های قبلی بازی دانست. در زیر به بررسی مختصر قسمت پنجم این بازی خواهیم پرداخت.

آموزش استفاده از disk Cleanup و بهبود عملکرد کامپیوتر در ویندوز ۷ به بالا

windows-7

استفاده مداوم از رایانه های شخصی موجب کم شدن سرعت آن ها نیز می شود اما با مراقبت های مناسب می توان از این اتفاق جلوگیری کرد و یا در صورت رخ دادن آن به حالت اولیه باز گشت. دلیل اصلی کاهش سرعت در رایانه های شخصی پر شدن فضای دیسک سخت از داده ها است و از آنجا که ریجستری ویندوز بیش تر و بیش تر می شود فاضی خالی هم سریع تر پر خواهد شد. با یان حال فضای دیسک سخت شما با بسیاری از فایل های موقت و تکراری نیز پر می شود که شما از آن ها مطلع نیستید. اکنون قصد داریم که نحوه پاک کردن این فایل های اضافی را به شما آموزش دهیم.

هشت پای آموزش دیده سونی از بازدیدکننده گان عکس می گیرد

octographer1-956x420

همه به عکس گرفتن از حیوانات در باغ وحش ها یا آکواریوم ها علاقه زیادی دارند اما اگر این حرکت برعکس شود چه خواهد شد؟ نه اینکه حیوانات اسنان ها را در قفس ببینند اما به آن ها اجازه می دهد که از آن ها عکس بگیرند. آکواریوم نیوزلند جایی است که هشت پای شرکت سونی آموزش دیده است تا از بازدید کننده گان با یک دوربین عکاسی عکس بگیرد که آن را با نام اوکتروگرافر می شناسند. این هست پا توسط مربی حیوانات که نام آن رمبو استو با همکاری شرکت سونی آموزش دیده است. هشت پا ها حیوانات بسیار باهوشی هستند و مهارت های تفکری را دارند. این هشت پای عکاس با دوربین TX30 compact سونی عمل عکاسی را انجام می دهد.

موتورولا از نسل دوم تلفن هوشمند Moto E 4G در هند رونمایی کرد

gsmarena_001

موتورولا با تولید تلفن هوشمند Moto E نشان داد که توان خاصی در تولید گوشی های اقتصادی هوشمند دارد. نسل اولیه این محصول مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفت و بخصوص در بازارهای در حال توسعه فروش بسیار خوبی را تجربه نمود. حالا دومین نسل این دستگاه توسط موتورولا در هند معرفی شده که از شبکه های پر سرعت ۴G هم پشتیبانی می کند. فروش این محصول از طریق وب سایت خرده فروشی Flipkart انجام می شود.

ویندوز ۱۰ برای موبایل پیش نمایش پروژه اسپارتان را به ارمغان می آورد

ویندوز ۱۰ برای موبایل پیش نمایش پروژه اسپارتان را به ارمغان می آورد

چندی پیش بود که مایکروسافت سیستم عامل ویندوز ۱۰ را معرفی کرد و در رویداد مطبوعاتی خود از جایگزین کردن مرورگر جدیدی با نام اسپارن با اینترنت اکسپلورر صحبت کرد که سازگاری کامل را با کورتنا دارد. این شرکت به طور رسمی از مرورگر اسپارت رونمایی کرد اما تاکنون چیزی مشخصی درباره آن وجود ندارد. این مرورگر همانند اینترنت اکسپلورر در پلتفرم تلفن همراه مایکروسافت یعنی ویندوز فون کار خواهد کرد. آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ برای موبایل پیش نمایش پروژه اسپارتان را به ارمغان می آورد یعنی دستگاه های ویندوز فون دارای این مرورگر نیز خواهند بود.

شارپ صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۴K گوشی های هوشمند را معرفی کرد

شارپ صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۴K گوشی های هوشمند را معرفی کرد

این روزها همه شرکت های سازنده موبایل به دنبال ارائه صفحه نمایش های باکیفت تر از گذشته هستند و به رقابت با یکدیگر نیز می پردازند. بسیاری از گوشی های هوشمند که به تازگی معرفی و راه اندازی شده اند دارای صفحه نمایش های ۲K بوده اند. البته به زودی گوشی های هوشمند با صفحه نمایش ۴K هم روانه بازار خواهند شد. شرکت شارپ صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۴K را نیز معرفی کرده است. که اولین صفحه نمایش جهان در اندازه ۵٫۵ اینچ ۴K با وضوح ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل است.

سرانجام شهاب سنگ سیبری

سرانجام شهاب سنگ سیبری

به گزارش گویا آی تی، سالی که گذشت در آسمان سیبری در شمال روسیه شهاب سنگی وارد شد که تعجب همگان به خصوص دانشمندان را بر انگیخت ولی اکنون معمای جرم شگفت انگیز حل شد. این شهاب سنگ سال پیش مثل یک سنگ بزرگ نورانی در آسمان روسیه وارد شد که دانشمندان تا به امروز تلاش می کردند به راز و اساس آن پی ببرند. نام این شهاب سنگ Annama است که لحظه ی تاریخی را در علم و بررسی اجرام فضایی وارد شده به زمین رقم زد.هنگامی که این شهاب سنگ مسیر را طی می کرد تا وارد آسمان روسیه شود تا حد چشمگیری شبیه مسیر حرکتی سیارک ۲۰۱۴ UR۱۱۶ بود و در هنگام حرکت در جو زمین قطری حدود ۴۰۰ متر داشت و سیاره ی خطرناکی به حساب می آید که در تصویر زیر تکه ای از شهاب سنگ Annama را می بینید.

در این ساعت به پایان روزنگار امروز گویا آی تی رسیدیم و خلاصه ای از مهمترین اخبار حوزه فناوری منتشر شده امروز را برایتان مرور کردیم. همچنین می توانید در زیر لینک سایر مطالبی که امروز در گویا آی تی منتشر شده اند را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

چین متهم به انجام حملات سایبری در آسیا شد

معرفی و دانلود بازی قایق سواری سرعتی Driver Speedboat Paradise برای iOS

سامسونگ گلکسی S6 و edge S6 با روکش طلای ۲۴ عیار

ال جی در حال کار بر روی دستگاه تلفن-ساعت هیبریدی است

در اینجا چگونگی تکامل آرم شرکت های تلفن همراه طی سال های مختلف را می بینید

منوی استارت ویندوز ۱۰ قابلیت تغییر اندازه را دارد

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *