هشت پای آموزش دیده سونی از بازدیدکننده گان عکس می گیرد

هشت پای آموزش دیده سونی از بازدیدکننده گان عکس می گیرد
  • 1394/1/24
  • مبين
  • 0

همه به عکس گرفتن از حیوانات در باغ وحش ها یا آکواریوم ها علاقه زیادی دارند اما اگر این حرکت برعکس شود چه خواهد شد؟ نه اینکه حیوانات اسنان ها را در قفس ببینند اما به آن ها اجازه می دهد که از آن ها عکس بگیرند.

آکواریوم نیوزلند جایی است که هشت پای شرکت سونی آموزش دیده است تا از بازدید کننده گان با یک دوربین عکاسی عکس بگیرد که آن را با نام اوکتروگرافر می شناسند. این هست پا توسط مربی حیوانات که نام آن رمبو استو با همکاری شرکت سونی آموزش دیده است.

هشت پا ها حیوانات بسیار باهوشی هستند و مهارت های تفکری را دارند. این هشت پای عکاس با دوربین TX30 compact سونی عمل عکاسی را انجام می دهد.

۴octographer3-600x337

این دوربین ضد آب بوده و به سفارش رمبو ساخته شده است. نحوه عملکرد این هشت پا به این گونه است که پس از اینکه بازدیدکننده گان در نقطه مشخص شده قرار گرفتند هشت پا دکمه شات را فشار می دهد. به گفته Mark Vette زمانی که این عمل آغاز شد با سه تلاش اولین عکس به صورت مشخص شده گرفته شد.

این حیوان به عنوان اولین هشت پای آموزش دیده برای عکاسی شناخته می شود. بازدید کننده گان با پرداخت ۲ دلار می توانند این هشت پا را ببنید و از آن ها عکس بگیرد..

منبع: [slashgear]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *