هیجان در اروپا به اوج می رسد / یوونتوس برد و جدال ویسنته کالدرون مساوی شد

هیجان در اروپا به اوج می رسد / یوونتوس برد و جدال ویسنته کالدرون مساوی شد
  • 1394/1/26
  • گویا ورزش
  • 0

با سلام خدمت کاربران محترم گویا آی تی

همان طور که مستحضر هستید ، از مجموعه سایتهای گویا ، سایت ورزشی گویا ورزش نیز در حال فعالیت می باشد که روزانه در موضوعات مختلف ورزشی خبر رسانی می کند. روز سه شنبه ۲۵ فروردین ۹۴ نیز پر بود از اخبار ریز و درشت ورزشی که در ادامه چند خبر مهم و جدید سایت را خدمت شما تقدیم می کنیم. اگر مایل بودید می توانید از طریق لینک مربوطه وارد سایت گویاورزش شوید تا دیگر اخبار سایت را نیز مشاهده بفرمایید.

 

یوونتوس پیروز یک گله شب اول بازی های لیگ قهرمانان اروپا

۱۳۹۴۰۱۲۶۰۱۰۲۰۲۱۳۲۵۱۰۱۳۶۴

دیدار تیم های یوونتوس و موناکو که در ورزشگاه یوونتوس آره نا برگزار می شد با تک گل آرتور ویدال از روی نقطه پنالتی به نفع یووه به پایان رسید که البته این پیروزی تک گله بسیار شکننده بوده و موناکو تیمی است که در ورزشگاه خانگی خود می تواند نتیجه را تغییر دهد.در این دیدار و در نیمه اول بازی با تساوی بدون گل پیگیری شد و به اتمام رسید با آغاز نیمه دوم یووه حملات زیادی را انجام داد که در دقیقه ۵۷ به نفع یوونتوس یک پنالتی اعلام شد که آرتور ویدال توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.در ادامه دور رفت مرحله یک چهارم نهایی امشب تیم های پاریس سنت ژرمن و بارسلونا در فرانسه به مصاف هم می روند و بایرن مونیخ مهمان پورتوی پرتغال خواهد بود.

 

جدال ویسنته کالدرون نه گل داشت و نه برنده !

real-madrid-atletico-madrid-600x337

 

 

کانتونا: منچستر یونایتد فصل بعد می تواند قهرمان شود

654646

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد در یک کنفرانس خبری که در شانگهای چین برگزار شد شرکت کرد اعلام کرد که تیم منچستر یونایتد تحت هدایت فان خال می تواند فصل بعد قهرمان لیگ برتر جزیره شود. کانتونا در این باره گفت:

شاید گاهی اوقات شما فصلی را در پیش دارین که بازی های زیادی را میبازین و رتبه چهارم یا پنجم را بدست میاورید. اما منچستر یونایتد یک باشگاه بزرگ است. باید در بالای جدول حضور داشته باشد.

فصل بعد می توانند لیگ را برنده شوند. با حضور یک مربی هلندی به نظر می رسد که این موضوع بسیار برای منچستر یونایتد مهم است زیرا او همان فلسفه را که در تیم ملی هلند داشت را در تیم منچستر یونایتد اجرا می کند.

 

 

زلاتان هدف اصلی لک لک ها در نقل و انتقالات های تابستانی

54646

 

به گزارش گویا ورزش، از فرانسه خبر می رسد که پس از محرومیت سخت زلاتان در رقابت های لوشامپیونه فرانسه این بازیکن دیگر نمی خواهد در این لیگ بازی کند و هم چنین هنوز هیچ قصدی ندارد تا پایان بازی های خودش را در تیم های عربی یا آمریکایی بگذراند. گفته می شود باشگاه لیورپول که به شدت از حضور بالوتلی در این تیم ناراضی است می خواهد در تابستان این مهاجم ایتالیایی را به فروش برساند و زلاتان را که تاکنون سابقه بازی در لیگ برتر انگلستان را نداشته است به خدمت بگیرد. گفته می شود باشگاه پاریس سن ژرمن نیز گزینه هایی هم چون سرخیو آگرو و کریم بنزما و آنتونی گریزمان را برای جانشینی زلاتان در نظر گرفته است.

 

گزارش تمرین استقلال با حمایت لس آنجلسی !

۱۳۹۳۱۰۱۴۱۰۰۱۵۴۰۵۴۴۲۹۲۳۴

تمرینات امروز تیم استقلال با حواشی جالبی همراه بود که در ادامه می توانید مهم ترین حواشی و نکات تمرین امروز استقلال را بخوانید.در تمرین امروز بازهم قلعه نویی توسط یک هوادار نونهال لیونل مسی نامیده شد !

 

تمرینات ساندویچی برانکو در روزی که سوشا بخیه خورد !

 

۱۳۹۴۰۱۲۵۰۹۳۹۴۹۴۳۵۰۹۵۲۲۴

امروز تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حواشی جالبی روبرو بود که مهم ترین حاشیه و نکته جالب آن تشبیه جالب برانکو ایوانکوویچ بود که مایه تعجب حضار را به همراه داشت.

وضعیف حریفان ایران در مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا

 

۷۵۰۹۰۷

قرعه کشی مرحله دوم مسابقات مشترک انتخابی جام جهانی  ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در ماریوت هتل کوالالامپور مالزی برگزار شد که ایران در گروه چهار با تیم های ملی هند، ترکمنستان، گوام و عمان هم گروه شد.

سوارز: لیورپول را برای بردن لیگ قهرمانان اروپا ترک کردم

464646

ستاره سابق تیم لیورپول که در تابستانی با انتقالی ۷۵ میلیون یورویی این تیم را به مقصد باشگاهبارسلونا ترک کرد در مصاحبه خود با یوفا، پیش از بازی برابر با پاریس سن ژرمن که فردا شب برگزار می شود می گوید که تیم سابقش را به دلیل قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا ترک کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *