همکاری HTC با Microsoft در جهت ساخت ویندوز ۱۰ برای HTC One M8

همکاری HTC با Microsoft در جهت ساخت ویندوز ۱۰ برای HTC One M8
  • 1394/1/26
  • علی رضاپور
  • 0

در حالی که اغلب کمپانی های تولید کننده ی تولید کننده ی تلفن همراه دست به تولید اسمارت فون با سیستم عامل ویندوز فون زده اند، نوبت به یک کمپانی بزرگ رسیده است، HTC. این کمپانی اذعان داشته است که همکاری هایی را در جهت ساخت ویندوز ۱۰ برای HTC One M8 انجام داده اند.

HTC اولین برند جهانی است که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای اسمارت فون ها استفاده می کند. ویندوز ۱۰ در تابستان ۲۰۱۴ معرفی شد.

امروز در هند، HTC One M9 plus premium رونمایی شد که در پی آن Chia Lin ، مدیر بخش مالی و مدیر کل بخش فروش این کمپانی، این خبر خوشحال کننده را به مردم داد. وی خاطر نشان کرد که کمپانی HTC با مایکروسافت همکاری های نزدیکی را انجام داده اند تا HTC One M8 را به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهند و این اسمارت فون اولین تلفن همراه ویندوز ۱۰ باشد.

onem8wplead

البته کارشناسان حوزه ی فناوری اطلاعات پیش بینی می کنند که HTC One M9 plus نیز از این سیستم عامل بی نصیب نماند. اما فعلا این کمپانی چیزی در مورد M9 plus اعلام نکرده است. وی افزود:

کمپانی HTC برنامه های زیادی در همین سال دارد. تقریبا تا اواخر ژوئن و اوایل جولای این ارتقاء کامل و آماده ی کاربری خواهد شد.

یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده ی محصولات دیجیتال به ویژه اسمارت فون، Lenovo می باشد. این کمپانی نیز در صدد به کار گیری ویندوز ۱۰ در محصولات خود می باشد. Lenovo نیز در تابستان ۲۰۱۵ برنامه های خاصی دارد ه فعلا به جزئیات خاصی اشار نکرده است.

[منبع:Neo Win]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *