فبلت P8 Max هواوی با صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی معرفی شد

فبلت P8 Max هواوی با صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی معرفی شد
  • 1394/1/27
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید گوشی هوشمند هواوی P8 به صورت رسمی معرفی شد همچنین فبلت جدیدی را با نام P8 Max نیز معرفی کرد که دارای یک صفحه نمیاش ۶٫۸ اینجی است.

صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی دستگاه P8 Max  فول اچ دی بوده و دارای وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که قدرت آن توسط پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی HiSilicon Kirin همراه با رم ۳ گیگابایتی تامین می شود.. حافظه داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی نیز می تواند ۶۴ گیگابایت دیگر را هم پشتیبانی کند.

این فبلت همانند P8 داریا دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است البته کاربران آن باید کیفیت آن را تایید کنند. هواوی درباره این محصول متن زیر را منتشر کرده است:

P8max بر اساس زیبایی گوشی هوشمند P8 طراحی شده است که صفحه نمایش آن ۶٫۸ اینچ بوده و از آن بزرگتر است، عمر باتری طولانی دارد و یک دوربین منحصر به فرد با ردیابی نور در آن وجود دارد. این دستگاه پر قابلیت ترین محصول سری P هواوی است و برای مصرف کننده گان بیش تر سرگرم کننده خواهد بود.

p8-max

هواوی P8 Max در دو مدل در دسترس خواهد بود که یکی از آن ها ۵۴۹ یورو و دیگری ۶۴۹ یورو قیمت دارد و قرار است در لندن و دیگر کشورهای اروپایی نیز عرضه شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *