پتنت جدید LG ترسیم یک تلفن خمیده و قابل استفاده به عنوان دست‌بند را نشان می دهد

پتنت جدید LG ترسیم یک تلفن خمیده و قابل استفاده به عنوان دست‌بند را نشان می دهد
  • 1394/1/27
  • مهرداد فراهانی
  • 0

در حالی که تلفن های همراه از دو دهه پیش بهبود های قابل ملاحظه ای داشته اند با این حال برخی آرزو های سازندگان تلفن همراه هنوز برآورده نشده است که یکی از آن ها قابلیت انعطاف پذیری است. در واقع، بدون در نظر گرفتن تولید کننده، امروز گوشی های هوشمند بیشتر به معنی یک قاب مستطیل شکل با لبه گرد و یک صفحه نمایش لمسی تصور می شود. در حالی که احتمالا این روند تا دهه آینده ادامه خواهد داشت اما شرکت هایی مانند LG به دنبال پیش بینی آینده ای با اسمارت‌فون هایی انعطاف پذیر هستند.

در طراحی ثبت اختراع جدید ال‌جی به تشریح گوشی هوشمند مستطیل شکلی پرداخته شده که می تواند بدون مشکل خم شود و مطابقت با یک دست بند بر روی مچ دست شما بسته شود. البته تاکید می کنیم که این تنها طرح کلی این گونه اسمارت‌فون ها را نمایش می دهد و هیچ ویژگی از نظر چگونگی انجام این کار توسط غول الکترونیک کره جنوبی را نمایش نمیدهد. در حالی که LG در حال حاضر گوشی های خمیده به اصطلاح خاص به نام LG G flax و G flax ۲ را عرضه کرده اما اساسا میتوان گفت تنها یک خلاقیت در طراحی است و نه چیز دیگر. تنها سرنخ ارائه شده از شیوه خمیده شدن این گوشی خطوط بسیاری است که در پشت دستگاه قرار دارد و نشان می دهد که گوشی به منظور تطبیق پذیری از آن قسمت ها خم می شود.

چنین مفهومی بیش از حد متفاوت از یک ایده برای ساعت هوشمند بزرگ است و به خودی خود، می تواند یک مشکل باشد زیرا تولید کنندگان در حال حاضر به اندازه کافی مچ دست کاربران را با ساعت های هوشمند و دست بند های گوشی های هوشمند اشغال کرده اند.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *