سامسونگ انتظار دارد که ۷۰ میلیون Galaxy S6 و S6 edge بفروشد

سامسونگ انتظار دارد که ۷۰ میلیون Galaxy S6 و S6 edge بفروشد
  • 1394/1/28
  • علی رضاپور
  • 1

ماه پیش، کارشناسان حوزه ی فناوری اطلاعات (IT) پیش بینی کرده بودند که رقم فروش  Galaxy S6 و S6 edge تا پایان سال ۲۰۱۵ به ۵۰ میلیون می رسد. اگر این دو پرچم دار به رقم ۵۰ میلیون برسند موفق ترین و بهترین اسمارت فون در خانواده ی Galaxy S خواهند بود. اکنون کمپانی سامسونگ اطمینان دارد که از رقم پیش بینی شده توسط کارشناسان نیز پیش تر می رود.

این کمپانی اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی، رقم فروش Galaxy S6 و S6 edge از مرز ۷۰ میلیون نیز عبور خواهد کرد. طبق روزنامه ی Korea Times ، مدیر یک بخش سامسونگ این حرف را زده است. البته معلوم نیست که هدف این کمپانی در سال ۲۰۱۵ فقط فروش دو پرچم دارش باشد؛ چون اگر محصول جدیدی معرفی کند، از کاربران S6 و S6 Edge کم می شود. دوقلو های سامسونگ از ۱۰ آوریل ۲۰۱۵ (۲۱ فروردین ۹۴) به بازار ارائه شد. احتمال می رودکه به لطف این دو اسمارت فون سامسونگ سال خوبی را در پیش داشته باشد.

روزنامه ی Korea Times نوشته است که معاون رئیس کل کمپانی سامسونگ و همچنین مدیر فروش آن، Kwon Oh hyun ، خاطر نشان کرده اند:

فروش Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در هفته ی اول انتشار (از جمعه ی قبل تا امروز) خیره کننده ی بوده است.

samsung-galaxy-s6-edge_004

طبق گزارشی که چند روز قبل منتشر شده بود، سامسونگ از موفقیتی که از این دو اسمارت فون بدست آورده بسیار شگفت زده شده است؛ مخصوصاً S6 Edge . S6 Egge صد دلار از برادر دو قلوی خود گران تر است اما با این وجود طرافداران بیشتری نسبت به آن دارد. این بدان معناست که با شروع هفته ی دوم فروش آن دو، S6 Edge را نتوان در بازار پیدا کرد. البته سامسونگ این اسقبال را پیش بینی کرده بود و این دو اسمارت فون را در ارقام میلیونی تولید کرده است. در پائیز سال ۲۰۱۴ کمپانی فروش محصولات سامسونگ افت شدیدی کرده بود که در سه سال گذشته بی سابقه بود و دلیل این امر آن بود که کمپانی اپل تاج پادشاهی دنیای اسمارت فون ها را بر سر گذاشته بود و با محصولات جدید خود خود را یک سرو گردن از دیگر رقبا بالاتر کشیده بود. اکنون می بینیم سامسونگ در سال ۲۰۱۵ از بقیه ی رقبا بهتر بوده است.

اکنون نمی توان تصمیم گرفت و قضاوت کرد که کدام یک از ابر شرکت ها عملکرد بهتری خواهد داشت؟ سونی با X Peria Z4 خود یا اپل با iPhone 6 plus یا سامسونگ با دوقلو های خود و یا مایکروسافت با مدل های جدید Lumia .باید منتظر ماند و دید.

به نظر شما کدام یک می توانند عملکرد بهتری داشته باشند؟

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *