اکسپریا Z4 سونی به صورت رسمی معرفی شد

اکسپریا Z4 سونی به صورت رسمی معرفی شد
  • 1394/1/31
  • مبين
  • 0

مدتی بود که اکسپریا Z4 در رسانه های آنلاین بسیار خبر ساز شده بود. بلاخره سونی به تمامی شایعات مربوط به اکسپریا Z4 خاتمه داد و این پرچم دار جدید خود را به صورت رسمی با سیاری از مشخصات دیدنی در ژاپن معرفی کرد.

اکسپریا Z4 دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح فول اچ دی ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل است و همچنین این دستگاه مجهز به پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی Qualcomm Snapdragon 810  به همراه رم ۳ گیگابایتی نیز می باشد. حافظه ذخیره سازی داخلی آن ۳۲ گیگابایت بوده و به لطف  اسلات کارت میکرو اس دی نیز قابل ارتقاء است.

دوربین جلویی پرچم دار سونی ۵٫۱ مگاپیکسلی Exmor R با زاویه دید گسترده است در پشت دستگاه هم یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی Exmor RS وجود دارد که قادر به ضبظ فیلم های ۴K می باشد.

xperia-z42

مشخصات دیگر این دستگاه شامل باتری ۲۹۳۰ mAh، اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی، به علاوه وای فای، بلوتوث و قابلیت اتصال ۴G LTE است. کسپریا Z4 دارای طیف وسیعی از رنگ های مختلف از قبیل سفید، سیاه، آبی سبز و مسی خواهد بود و قرار است که در تابستان سال جاری نیز در بازار ژاپن عرضه شود.

متاسفانه هنوز هیچ خبری درباره تاریخ دقیق عرضه آن به بازار و همچنین عرضه جهانی آن از سوی سونی منتشر نشده است. البته به زودی در بازار ایالات متحده آمریکا و اروپا نیز عرضه خواهد شد. نظر شما درباره پرچم دار جدید سونی چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *