تلویزیون فوق العاده باریک سونی این تابستان از راه می رسد

تلویزیون فوق العاده باریک سونی این تابستان از راه می رسد
  • 1394/1/31
  • مبين
  • 0

یک سال پس از راه اندازی تلویزیون ۴K سونی این شرکت جزئیات آن را در اختیار مردم قرار گذاشت. شما هم اکنون می توانید ۶ مدل جدید از تلویزیون های اولترا اچ دی سونی پیش خرید کنید که خط شروع آن ها با مدل ۴۳ اینچی و قیمت ۱,۲۹۹٫۹۹ دلار آغاز می شود و با رسیدن به مدل ۷۵ اینچی ۷,۹۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد ختم می شود.

سونی درباره مدل X900C که باریک ترین تلویزیون  LED جهان است صحبت نمی کند اما این تابستان آن را برای روانه بازار آماده خواهد کرد که ارزش صبر کردن را دارد. این تلویزیون ۵٫۰۸mm ضخامت دارد تصورش را داشته باشید که تلویزیون خانگی شما از گوشی هوشمندتان باریک تر باشد مگر اینکه شما از Oppo که دارای ضخامت ۴٫۸mm استفاده کنید. این دستگاه همچنین دارای محو لبه است که باعث شده تصویر به نمایش درآمده شما تصویر تمام صفحه را پر کند.

tv+2

علاوه بر تکنولوژی Triluminos خود تلویزیون هم قابلیت تصحیح رنگ را دارد که برای تجربه واقعی تر و بصری تر است. همانطور که در CES سال جاری وعده داده شد که کاربر می تواند با آخرین مدل های اندرویدی جفت شود. همچنین ویژگی هایی از قبیل جستجوی صوتی و دسترسی به اپلیکیشن مورد علاقه را با گوشی هوشمند داشته باشید.

همچنین به زودی دسترسی به پلی استیشن و کنترلر DualShock 4 امکان پذیر می شود. حال باید منتظر ارائه این محصول خارق العاده به بازار باشیم که تقریبا چیزی به آن نمانده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [engadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *