لومیا ۹۴۰ و احتمال استفاده از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی

لومیا ۹۴۰ و احتمال استفاده از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی
  • 1394/2/3
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

مایکروسافت تا همین حالا تلفن های هوشمند مختلفی مانند ۶۴۰ و ۵۴۰ با برند لومیا به بازار عرضه کرده، ولی هنوز خبری از یک تلفن هوشمند پرچم دار نیست. با این حال به احتمال بسیار زیاد در همین سال میلادی شاهد ارائه یک پرچم دار از سوی مایکروسافت خواهیم بود. با توجه به شایعات موجود، مایکروسافت نه یک دستگاه، بلکه دو تلفن هوشمند با استاندارهای بسیار بالا معرفی خواهد کرد که احتمالا با نام های لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL شناخته خواهند شد.

مدتی پیش شنیده بودیم که ممکن است لومیا ۹۴۰ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و مدل XL دارای نمایشگر ۵٫۷ اینچی باشند. اما حالا Nokia Power User خبر داده است که لومیا ۹۴۰ اندکی بزرگتر و با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ساخته می شود (البته وضوح آن مشخص نیست و می تواند ۱۰۸۰p باشد). هر دو مدل جدید لومیا نیز ممکن است دارای دوربین های پشتی ۲۴ یا ۲۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از قلم، اسکنر عنبیه چشم و نوعی تعامل ۳D باشند (توجه داشته باشید که هیچ کدام از این موارد به صورت رسمی تائید نشده اند).

لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL (یا هر اسمی که در نهایت داشته باشند) احتمالا در ماه ژوئن (خرداد یا تیر) و هم زمان با عرضه ویندوز ۱۰، که در حال حاضر نسخه پیش نمایش آن وجود دارد، معرفی خواهند شد.

Lumia-940-Concept-Looks-Absolutely-Amazing-476065-3

در حال حاضر هیچ تصویری از طراحی ۹۴۰ و ۹۴۰ XL وجود ندارد، بنابراین نمی توانیم درباره ظاهر آنها نظر خاصی داشته باشیم و تنها پیش بینی ها از رندرهای ارائه شده در اینترنت هستند. نظر شما چیست؟ آیا مدل های جدید لومیا از نظر طراحی با سری های قبلی تفاوت خواهند داشت یا مایکروسافت از همان طراحی برای دستگاه های جدید خود نیز استفاده خواهد کرد؟

[منبع: Phone Arena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *